Andet multimedie
bentjuul 3670
Canon cd labeler
Fra : Søren

Dato : 26-03-05 17:24

Programmet Canon cd labeler fulgte med da jeg købte min printer i sin tid.
Nu da jeg skulle geninstallere
er der sket et eller andet med min cd så den ikke kan læses mere. Er her
nogen der ved hvor jeg kan få programmet
igen,eller er her nogen der har programmet hjemme som så kunne maile det til
mig....

Mvh Søren

Mvh sht@paradis.dk

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 26-03-05 18:30

"Søren" <xxshtxx@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogen der ved hvor jeg kan få programmet
> igen,eller er her nogen der har programmet hjemme som så kunne maile det

+++++++++++++++++++++

Hej.

Er du sikker på at det er Canon der har lavet det? Jeg kan slet ikke finde
noget på google.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : pwee

Dato : 26-03-05 18:27

> [...]
> nogen der ved hvor jeg kan få programmet
> igen,eller er her nogen der har programmet hjemme som så kunne maile det

Uden at vide det..ring til Canon og forklar dit problem
måske bytter de din Cd med en ny.
Cd-en er måske specifik for din printermodel, også hvad angår drivere
så er det rart med en frisk, hvis du siden får brug for geninstallation.
(prøv først om den kan læses på en anden Pc, så kan den måske kopieres.
//peewe

Fra : pwee

Dato : 26-03-05 21:30

> [...]
> nogen der ved hvor jeg kan få programmet
> igen,eller er her nogen der har programmet hjemme som så kunne maile det

http://software.canon-europe.com/Printers/Bubble_Jet_Printers/i86510009.asp

du kan selvfølgelig også se her, men det er kun updates til Canon Cd label
print.
men måske er det en fuld version, se under den engelske version.

//peewe