Andet multimedie
bentjuul 3670
Animering af gif
Fra : The Grif

Dato : 25-03-05 16:06

Hej ville lige høre om der er nogen der har erfaring
med gif animationer meget gerne forslag til hvilket
program man skal bruge.Jeg er ny på dette område
men vil gerne have et par tips til at komme igang.

Mvh Lasse

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 26-03-05 22:28

The Grif wrote:
> Hej ville lige høre om der er nogen der har erfaring
> med gif animationer meget gerne forslag til hvilket
> program man skal bruge.Jeg er ny på dette område
> men vil gerne have et par tips til at komme igang.

Jeg bruger Animation Shop, der følger med Paint Shop Pro fra jasc.com

Erik Ginnerskov
http://frip.dk/ginnerskov