E-Mail
webnoob 5265
Spørgsmål omkring agent
Fra : Izeqb

Dato : 28-05-01 21:49

Hej alle, jeg har et par spørgsmål ang. Agent.
Det skal lige siges at jeg er vant til at bruge OE, det kan måske
hjælpe lidt...

1) Kan man ikke få agent til at vise de nyeste indlæg øverst.

2) Det irreterer mig at jeg ikke kan scrolle sidelæns i oversigten
over indlæg, kan man ændre på det, på nogen måde?

3) Kan man, ligesom i OE, få at vide når der er nye indlæg i en tråd
der bliver fulgt?

4) Er det muligt at få agent automatisk til at synkronisere når man
åbner en nyhedsguppe?

Håber der er en der vil hjælpe en nystartet Agent

Fra : CHRistian

Dato : 28-05-01 22:02

Izeqb <izeqb@secret.dk>'s posting:

>1) Kan man ikke få agent til at vise de nyeste indlæg øverst.

Nej, ikke hvis de skal være i tråde, og det går jeg ud fra, du mener
med nyeste øverst?

>2) Det irreterer mig at jeg ikke kan scrolle sidelæns i oversigten
>over indlæg, kan man ændre på det, på nogen måde?

Ikke hvad jeg ved af. Du kan dog opsætte layoutet under
Options/Window layout

>3) Kan man, ligesom i OE, få at vide når der er nye indlæg i en tråd
>der bliver fulgt?

Sæt briller på (watch tråd), sæt den evt. til kun at vise nye indlæg
(med body): Højreklik på en gruppe/View mess/Unread mess (w body) -
du kan evt sætte denne valgmulighed direkte som en knap på toolbaren
(så er det dødlet at skrifte) (skal have fat i Groupe view, 1/2)

>4) Er det muligt at få agent automatisk til at synkronisere når man
>åbner en nyhedsguppe?

Ikke hvad jeg ved af.

>Håber der er en der vil hjælpe en nystartet Agent

Velkommen til

--
www.mozilla.org/ - validate? Næ.
www.netscape.com/ - validate? Næ.

Fra : CHRistian

Dato : 28-05-01 22:05

CHRistian <nospam@direkte.org>'s posting:

---klip---
Og, glemte jeg lige, du kan ret let bevæge dig mellem de nye ind
vha. N (nye/ulæst) og B (nye/ulæst med body).

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-05-01 00:30

Mon, 28 May 2001 23:05:08 +0200, skrev CHRistian
<nospam@direkte.org>:

>Og, glemte jeg lige, du kan ret let bevæge dig mellem de nye ind
>vha. N (nye/ulæst) og B (nye/ulæst med body).

Eller bruge mellemrumstasten til at springe mellem nye ulæste
meddelelser, så slipper man for at skulle scrolle i lange indlæg.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 28-05-01 22:49

Således skrev CHRistian <nospam@direkte.org> i
dk.edb.internet.software.mail+news Mon, 28 May 2001 23:02:26 +0200:

>Ikke hvad jeg ved af. Du kan dog opsætte layoutet under
>Options/Window layout

Z zoomer ind på det aktuelle vindue, hvilket giver noget mere plads.

Knud
--
Support Mental Health. Or I'll kill you. -- Fortune file