Briter
Fra : CCR

Dato : 28-05-01 18:42

Hej alle, vi har gennem bekendte i Italien fået faxet et hav af de skønneste
brite killinger.
Hvad er jeres erfaringer med at købe (specielt Briter) i udlandet. Vi har
som det første
kontaktet en dyrlæge, ( der sagde at det var helt ok ) og så naturligvis
told myndighederne.
For at høre om karantæne OSV. Men efter EU's åbne grænser skulle det være
ok. ( Ingen
karantæne ). Det ville da heller ikke være til at bære.

Men er det en god ide ?.

Mange venlige hilsner.

Jan og Gitte.

PS.
Jeg skal spørge fra min kone om "Kattetræf i sommerhede" kun er for piger.

Fra : Nina El Falaki

Dato : 28-05-01 20:37

Hej

Jeg mener killingen skal være rabiesvaccineret eller ikke en dag over 13
uger, men det ved Veterinærdirektoratet.

Mænd er meget velkomne til missetræf. Vi har forsøgt at overtale nogle, men
de har åbenbart ikke turdet være sammen med så mange "kaglende høns" ._))

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats