Et par billeder
Fra : mizzy@musling.dk

Dato : 28-05-01 18:45

Hejsa

På Fies opfordring ligger der et par billeder af Chanel, den lille mis
i dk.binaer nu.

På et eller andet tidspunkt får hun naturligvis sin egen plads på min
hjemmeside, men lige nu kan jeg ikke få det "@*{$¤! møj til at
fungere....*suk*

Nå, men mere om det, når det lykkes !

Hedda

Fra : Fie & Christian

Dato : 28-05-01 20:59

Nååhhh.........hvor er hun bare dejlig! Det bringer helt minder tilbage fra
da vi fik Tilde og Tulle som 6 uger gamle (laaaang historie!).

Tak for kigget

Hilsen
Fie

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 28-05-01 21:27

jahhh helt bestemt en sødde lille en..;))

egentlig er katten ganske smart, de er bare såååååå sødde når de er små hele
deres opførsel den måde de opdager verden på deres evne til at nappe en lur
midt i en leg og så fortsætte hvor de slap når de vågner, bare slet ikke til
at stå for og lige pludselig har man en hustyran, lokal lommediktator,
møbelomdesigner, vækkeur uden snoozeknap og vi elsker det ;)))

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Mødre er den primære årsag til mænds problemer

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 30-05-01 16:57

Jeg syntes lige at jeg ville tjekke om du har fået dem ellers smid lige en
besked her så sender jeg dem til dig ;))

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : Grit Wessel

Dato : 30-05-01 17:33

> Jeg syntes lige at jeg ville tjekke om du har fået dem ellers smid lige en
> besked her så sender jeg dem til dig ;))

Hej Henrik

Nej, jeg har ikke fået dem endnu, så du må meget gerne sende dem til mig.
Tusind tak

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 30-05-01 22:09

ja så er det sendt, send lige en besked hvis du ikke modtager den ;))

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : Grit Wessel

Dato : 30-05-01 22:19

> ja så er det sendt, send lige en besked hvis du ikke modtager den ;))

Hej Henrik

Jo, jeg har fået det. Tak

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Grit Wessel

Dato : 28-05-01 22:05

> På Fies opfordring ligger der et par billeder af Chanel, den lille mis
> i dk.binaer nu.

ØV! Hvor er det altså snyd! Jeg aner ikke, hvor jeg får fat i dk.binaer.
TeleDK er noget skod. Er der ikke nogen, der gider maile mig billedet af
Chanel? Jeg vil også gerne se hende

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte