Billeder og hjemmeside i FP
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 12-05-05 05:14

Hej i gruppen.

Jeg vil meget gerne lave min hjemmeside sådan, at når folk åbner et billede
på min hjemmeside, så popper billedet op i et vindue for sig selv.
Vinduet skal altså kunne tilpasse sig billedstørrelsen, alt efter hvor stort
billedet er.
Hvordan laver man det i FP?
Jeg har prøvet at sidde og rode med det, men det vil ikke som jeg vil.
Siden det drejer sig om, er www.bmwmc.dk.

På forhånd tak for hjælpen.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 12-05-05 11:07

Download Spawn to create your popups.
http://www.jimcoaddins.com/

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 12-05-05 16:21

"Jens Peter Karlsen [FP-MVP]" <jpkarlsen@mvps.org> wrote in message
> Download Spawn to create your popups.
> http://www.jimcoaddins.com/

Hej Jens Peter, og tak for linket, men den gør ikke det jeg vil have den
til, uanset hvordan jeg indstiller det.
Somt sagt skal vinduet tilpasse sig billedstørrelsen, og jeg vil også gerne
have at billedet popper op centralt placeret i browseren - jeg har bedt
programmet om at centrere billederne jeg prøvede med, og de bliver *ikke*
centrerede, hverken i IE eller i Firefox.
Ligeledes tilpasser billedrammen sig *ikke* til billedet, og værktøjslinien
kommer med - det skal den *ikke*, og jeg har bedt programmet om netop *ikke*
at tage værktøjslinien og scrollbars med.
Jeg har indstillet alle de rette steder til alle de rette ting - og
alligevel vil det ikke gøre som jeg beder det om, så jeg må gøre et eller
andet forkert...men hvad?

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--