Andet multimedie
bentjuul 3670
Illustratorfiler fra Mac til PC.
Fra : s.wind@mail.com

Dato : 28-05-01 18:37

Please help....

Det er ikke lykkedes mg endnu at gemme en illustrator fil på en Mac jeg har
kunne beytte på en PC
Hvad er hemligheden ??? Filerne er corrupt når jeg åbner dem i illustrator
på min PC
--
Søren HDI' Wind - s.wind@mail.com - Pug 206 HDI' Driver -
www.PeugeotKlubJylland.dk

Fra : Mike Ingvorsen

Dato : 28-05-01 20:46

har du husket at give dem det korrekte efternavn når du gemmer på macén.
..eps eller .ai ?

Mike

Der burde ikke være nogen problemer.

--

www.majkeinar.dk

ja ja, jeg opdaterer den snart!

Fra : s.wind@mail.com

Dato : 29-05-01 06:25

Ja, men når jeg så åbner dem / pakker dem ud med zip på PC'en hedder den
eks "Peugeot.eps.bin"

Fra : Per Christoffersen

Dato : 29-05-01 07:58

<s.wind@mail.com> wrote in message news:9evbte$2b90$1@news.cybercity.dk...
> Ja, men når jeg så åbner dem / pakker dem ud med zip på PC'en hedder den
> eks "Peugeot.eps.bin"

Prøv at fjern .bin fra filnavnet og åben den igen.

Det virker i øvrigt mærkeligt at den får .bin endelsen hæftet på. Det burde
den ikke, og derfor kan der måske være et eller andet galt med din
'pakkemetode'.

Prøv at pakke ud med StuffIt expander istedet for zip (i hvert fald en god
ide hvis de er pakket med StuffIt på mac-en)
Expanderen fås her:
http://www.aladdinsys.com/expander/expander_win_login.html

Og så er der lige tilbage at checke at versionsnummeret er i orden... Altså
at du ikke gemmer på mac-en i en højere version end du har på pc-en (rimelig
elementært, jeg ville bare nævne det )

/Per

Fra : Mike Ingvorsen

Dato : 29-05-01 20:08

ok nu er jeg med, jeg har haft det samme problem, du bruge Stuff it ik´, du
skal ind i
preferencer og slå noget fra under zip. Nu sidder jeg hjemme ved min PC, har
mac på job, finder ud af det imorgen. Det kan også være du selv kan finde