Sletning af side ved en fejl :-/
Fra : Anne Marie

Dato : 11-05-05 19:18

Hej.

Jeg var ved at ændre lidt i strukturen af min hjemmeside, men besluttede
halvvejs at vente til jeg havde bedre tid. Derfor gik jeg ud af alle åbne
sider uden at gemme ændringerne. Ude i "Navigations visningen" højreklikkede
jeg på en af de sider, jeg havde tilføjet. Under sig havde den det meste af
min hjemmeside, og da jeg ville slette denne ene side, lykkedes det mig i
alt hast, at slette alle underliggende sider fra webstedet også :-/ (eller
roden stod der måske - det gik som sagt hurtigt )

Jeg har kigget i papirkurven på skrivebordet, men der ligger de ikke. Kan de
gendannes??
Der ligger rigtig, rigtig mange timers arbejde i de sider, og en slags
træningsdagbog for min hund for de sidste 12 måneder, som jeg er meget ked
af at undvære.

Håber i kan hjælpe!!

Med forhåbningsfulde hilsener
Anne Marie

www.hoeythomsen.dk

Fra : Klaus

Dato : 11-05-05 22:25

"Anne Marie" <yrkamht@mail.dk(fjern yrk)> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der ligger rigtig, rigtig mange timers arbejde i de sider, og en slags
> træningsdagbog for min hund for de sidste 12 måneder, som jeg er meget

Tager din "hotelvært" ikke backup. Prøv at kontakte ham.

Klaus H

Fra : Anne Marie

Dato : 14-05-05 20:33

Hej.

Tak for dit svar. Jeg nåede at gå i gang med at kopiere side for side ind i
word, så jeg vidste, at jeg havde en kopi at arbejde videre med.

Mange hilsener fra Anne Marie

www.hoeythomsen.dk