[TAPI] Forhandlet modem hastighed.
Fra : Funky

Dato : 04-04-05 14:09

Hejsa,

Jeg har benyttet windows TAPI interface til at lave en forbindelse mellem
to modem'er. Desværre kan jeg ikke rigtig se, hvorledes jeg fisker den
forhandlede hastighed frem, og ikke blot hastigheden fra serial porten til
modemet (LPLINECALLINFO->dwRate).

I nogle tilfælde (ved nogle modem'er (hedder det egentlig modems, eller
modemer??)) ser det ud til at dwRate er den forhandlede hastighed, men med
andre modems kan man få hastigheder på 115 kbit. Jeg ved godt at nogle
modem'er kan forhandle kompression og andre firnurlige ting, men det er
selve den forhandlede hastighed jeg er interesseret i.

Hvis der er nogle der har kan hjælpe hvis jeg blive glad...

mvh

// Ruben