ICS / TFileStream
Fra : Rasmus

Dato : 20-03-05 18:47

Hej NG!

Jeg bruger BCB6. Prøver at få ICS, Internet Component Suite, 's
THttpCli til at virke. Men der er en fejl jeg ikke ved hvordan jeg skal
løse, heller ikke hvad der er årsag til den.
Jeg har på et DataModul (TDM1) placeret HttpCli1, med dette sat i
DocBegin event:
void __fastcall TDM1::HttpCli1DocBegin(TObject *Sender)
{
HttpCli1->RcvdStream = new TFileStream(HttpCli1->DocName, fmCreate |
fmShareDenyNone);
}

Jeg bruger dette object mange gange igennem mit program, sådan:
TStream* DataIn;
DM1 = new TDM1(Application);
DM1->HttpCli1->URL = "www.google.com"; //f.eks...
DM1->HttpCli1->Proxy = "";
DM1->HttpCli1->ProxyPort = "";
DM1->HttpCli1->RcvdStream = NULL;
DM1->HttpCli1->ModifiedSince = 0;
try {
DM1->HttpCli1->Get();
} __except (TRUE) {
DM1->HttpCli1DocEnd(NULL);
}
DataIn = new TFileStream(DM1->HttpCli1->DocName, fmOpenRead |
fmShareDenyNone); //Her får jeg fejlen
TStrings* Data = new TStringList;
Data->LoadFromStream(DataIn);
delete DataIn;
DeleteFile(ExtractFilePath(Application->ExeName) +
DM1->HttpCli1->DocName);

Det virker 80% af gangene, men nogle gange får jeg en fejl med filen
som den var igang med at hente:
'Could not open file google.htm'
Denne fejl kommer ikke ved den samme html side, men tilfældigt i
hvilken jeg prøver at hente.
Hvad er der galt? Er det noget med THttpCli objectet eller noget med
FileStream'en eller hvad er der galt?

På forhånd tak!

Mvh. Rasmus