Findes der et godt online forum?
Fra : JS

Dato : 14-03-05 17:02

Findes er et online C/C++ forum hvor der er meget aktivitet??

Mvh
Johs

Fra : Mads Jensen

Dato : 14-03-05 18:27

JS wrote:
> Findes er et online C/C++ forum hvor der er meget aktivitet??

Til *standard* C og C++, prøv at kigge i henholdsvis:
comp.lang.c
comp.lang.c++
comp.std.c++

De to første er vist dem, hvor der er mest aktivitet. Til programmering,
der ikke involverer STL eller standard C-biblioteket, ved jeg dog ikke
hvor du skal søge hjælp.

mvh.
--
Mads Jensen - remove z's in email

If the code and the comments disagree, then both
are probably wrong. -- Norm Schryer

Fra : Bertel Brander

Dato : 14-03-05 19:39

JS wrote:
> Findes er et online C/C++ forum hvor der er meget aktivitet??

Danske:
http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/C-C/
http://www.udvikleren.dk/forum.php?techid=1&f=1

--
Absolutely not the best homepage on the net:
http://home20.inet.tele.dk/midgaard