Internetapotek
Fra : HJ

Dato : 20-04-05 12:47

Hejsa nogen der kan anbefale et internetapotek indenfor EU, jeg går ud fra
at man slipper for told inden for EU, men bliver fortoldet udenfor f.eks.
USA ?

Mvh HJ

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 28-04-05 15:58

[HJ | Wed, 20 Apr 2005 13:47:23 +0200]

>Hejsa nogen der kan anbefale et internetapotek indenfor EU

Jeg handler selv hos www.pharmacy2u.co.uk - jeg synes de er både effektive
og billige.

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : C.S.G.

Dato : 04-05-05 22:57

De her kan anbefales og er billige :

Hurtig levering samt uden fragt hvis man overstiger 200euro.

www.quick-pharma.de

E.x.

Omron blodtryksmåler i DK M7 = 1250 kr

Omron blodtryksmåler DE M7 = 700 kr

Skat lige siges, dette er kun et exempel, man kan købe alt hvad der
hedder naturmedicin og håndkøbsmedicin og adskillige andre produkter.

Så der er en hel del at hente hos vores nabo.

poy poy..

Vh
e.c