modermærke
Fra : kb

Dato : 08-04-05 20:42

Hej

Jeg har et modernærke på maven. Mærket er ca 9 mm langt og 4 mm højt.
Jeg har læst at man skla være særligt opmærksom på modermærker når de er
over 6 mm, og opsøger derfor min læge.
Han kigger på den. Der er en smule hårvækst i den, dvs der vokser hår ud
af den.
Hans svar er derfor at jeg ikke skal være nervøs for denne.

Er det normalt en måde at se på om modermærker er skadelige eller ikke
skadelige?

Har læger normalt viden nok til at vurdere sådanne hudforandringer?

på forhånd tak

kb

Fra : JytteJ

Dato : 10-04-05 00:08

"kb" <udvikleren@newmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skadelige?
>
> Har læger normalt viden nok til at vurdere sådanne hudforandringer?

Så vidt jeg er orienteret skal man holde lidt øje med modermærker som
vokser. Men hvad med at opsøge en hudlæge, og få nogle ordenlige svar.

Vh.
JytteJ

Fra : John J.

Dato : 10-04-05 14:45