Hjertebørn
Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 27-03-05 08:20

Hej gruppe,
Som forældre til et barn som lige nu ligger og venter på at blive opereret
på Rigshospitalet, har vi haft masser af spørgsmål om alting. De fleste
lægelige spørgsmål er blevet besvaret af de yderst kompentente læger og
sygeplejelsker på Riget. Men der er et andet aspekt, erfaringer fra forældre
der allerede har gennemgået et forløb med deres børn.
Som følge af dette har jeg oprettet en diskusionsgruppe i MSN-regi for at vi
kan dele erfaringer, facts og følelser omkring den lede situation familien
pludselig bliver smidt ind i.
Kom og fortæl din historie, "gamle" hjertebørn er også meget velkomne.
http://groups.msn.com/hjerteboern

Mvh
Michael Kirkegaard - far til Anna der lider af Transposition af de store
arterier.

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-05 22:07

Kig på www.hjertebarn.dk - det er en forening for forældre i din situation.

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 05-04-05 20:23

<pni> skrev i en meddelelse

> Kig på www.hjertebarn.dk - det er en forening for forældre i din
> situation.

Kender fint denne side...Derfor oprettede jeg gruppen..!
www.hjertebarn.dk yder efter min mening ikke det der skal til når problemet
er der. Forældreerfaringer er guld, ikke en, mener jeg, lidt overfladisk
forening.

Michael