Visning i 'nyt vindue'
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 10-05-05 00:43

Kan jeg - hvor, hvordan - indstille funktionen "visning i
nyt vindue" på en måde så disse nye vinduer altid åbnes
i fx 50% skærmbilledstørrelse (som jeg så manuelt kan
tilpasse indholdet), i stedet for at de altid åbner sig som
maksimerede vinduer?

--
Mvh.: Jørgen Grandt
aka www.hamigen.dk

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 11-05-05 10:25

Du kan skrive noget Javascript til at gøre dette men du glemmer at ikke
alle bruger samme opløsning som dig selv. Så selv om det ser fint ud hos
dig vil der være mange hvor det ikke gør. Så glem det. Folk skal nok
selv indstille windowsstørrelsen så det passer dem.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 11-05-05 22:25

Jens Peter Karlsen [FP-MVP] skrev bl.a.:

> [...]
> Så selv om det ser fint ud hos dig vil der være mange hvor
> det ikke gør. Så glem det. Folk skal nok selv indstille

Det er jeg med på. Og faktisk var det vinduerne på min egen
maskine jeg hentydede til - på en noget kluntet måde. Måske
hører mit spørgsmål mere hjemme i Windows-gruppen.

--
Mvh.: Jørgen Grandt
aka www.hamigen.dk