Flybilletter til Beijing
Fra : Slot

Dato : 09-05-05 18:23

Hejsa

Vi er 3 studerende der skal bo i Kina i et halv år(Aug til Dec) for at læse
på et universitet i Jinan. Hvor tror du vi finder de billigste billetter fra
København til Beijing og bør vi blot købe turen derned og så senere købe
hjemturen ??

Vi får nok også alle besøg af kærester på et tidspunkt så det bliver til en
del billetter i alt !!!

Takker

Fra : Jette

Dato : 09-05-05 19:10

"Slot" <saftkongen@REMOVE.Hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> senere købe hjemturen ??
>
> Vi får nok også alle besøg af kærester på et tidspunkt så det bliver til

I kan jo prøve jer frem på www.flybillet.dk SAS flyver direkte Kbh.-Beijing,
og de har faktisk ofte temmeligt billige returbilletter. Hav et godt ophold
i Kina. Jeg har selv boet der i en rum tid og har lidt "hjemve"

Jette

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 09-05-05 19:50

> [...]
> læse på et universitet i Jinan. Hvor tror du vi finder de billigste
> billetter fra København til Beijing og bør vi blot købe turen derned og så

Det kan under ingen omstændigheder betale sig at købe 2 enkeltbilletter. I
kan lave den uden fast returdato, men det vil ofte koste. Det afhænger dog
af selskabet. Jo billigere billet, jo mindre fleksibiliet.

Med hensyn til, hvor I skal købe jeres billet - vi har alle vores favorit.
Nogle sværger til nettet og andre til bureauer. Jeg er til det sidste. Jeg
har aldrig oplevet, at internet giver det billigste, men min søster har
brugt www.seat24.com som gav en god pris til Seattle med kort varsel. Jeg
bruger altid jysk rejsebureau (www.jyskrejsebureau.dk) med kontor i
København. Wasteel skulle være ret gode på USA og Europa, men jeg ved ikke
med Kina. Hvis I bor i København, så prøv at kig forbi Cafe Globen
(http://www.cafegloben.dk/). Der er en masse folk der ved alt om at rejse,
herunder også hvordan man kommer frem.

Kennet
--
netop opdateret med vores Prag-tur
læs www.pernille-kennet.dk

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 09-05-05 22:36

> [...]
> læse på et universitet i Jinan. Hvor tror du vi finder de billigste
> billetter fra København til Beijing og bør vi blot købe turen derned og så

prøv cits ved vesterport www.cits.dk

mvh Thomas

Fra : Slot

Dato : 10-05-05 13:15

Takker alle - jeg tjecker det ud og ser hvad jeg kan finde !