Foto
IBM760 5420
Teil 3020
K: Monopod
Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 07-05-05 14:44

Nu hvor har jeg fået min 400 mm optik, skal den jo også holdes relativt
stille... Hvis der er en der ligger inde med et "monopod" stativ, er jeg
muligvis køber...

/Kasper Hansen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-05-05 15:24

Kasper Hansen [8270] skrev:

>Nu hvor har jeg fået min 400 mm optik, skal den jo også holdes relativt
>stille... Hvis der er en der ligger inde med et "monopod" stativ, er jeg
>muligvis køber...

Så er det jo fint, at der findes markedsgrupper til det, i
debatgrupperne er handel uønsket.

news:dk.marked.privat.foto er den rette gruppe.
--
Knud

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 07-05-05 15:40

> Så er det jo fint, at der findes markedsgrupper til det, i
> debatgrupperne er handel uønsket.

Beklager - det var en fejl at jeg postede i denne gruppe. Newsreaderen må
have stået i den forkerte gruppe... Undskyld larmen :)

/Kasper Hansen

Fra : Thor

Dato : 07-05-05 23:17

Hej Knud