Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
et par fuglebilleder fra i dag
Fra : Gerner Majlandt

Dato : 04-05-05 21:48

Hej

Efter at have kravlet 20 meter på maven hen over stranden kom jeg på
skudhold til et par vadefugle
billederne er taget med et Canon 300D og et EF 100-300 USM

Almindelig Ryle: http://www.gm-foto.dk/almryle.jpg
Stor præstekrave: http://www.gm-foto.dk/praestekrave.jpg

data: 300mm, f/9.0, 1/640 og ISO 400

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 04-05-05 22:10

"Gerner Majlandt" <majlandt@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skudhold til et par vadefugle
> billederne er taget med et Canon 300D og et EF 100-300 USM

Hej Gerner.

Dejlige billeder af nogle smukke fugle. Jeg er især imponeret over
præstekraven, den er jeg aldrig rigtig kommet på så tæt på, at jeg har ville
vise billederne af den endnu, hehe. Jeg får lidt indtrykket af, at
billederne er presset lidt i efterbehandlingen, men jeg kan tage fejl.

MVH
Thomas

Fra : J K Hansen

Dato : 05-05-05 07:37

> [...]
> skudhold til et par vadefugle
> billederne er taget med et Canon 300D og et EF 100-300 USM

Et godt forarbejde og tålmodighed er en dyd, når der skal tages
fuglebilleder. Og jeg synes også billederne står mål med anstrengelserne.
Men jeg synes de er lidt for meget henad blot at være en registrering. Af
typen som kunne passe i en bog om fuglegenkendelse. Og al respekt for det.
Men de er blot ikke så spændende?

--
MVH J K Hansen
www.jkhansen.dk