Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny billeder 17-2005
Fra : [HCS] 4000

Dato : 04-05-05 20:27

Jeg har lagt lidt ny billeder fra ugen der gik på min hjemmeside
www.fotofritid.dk
har du lyst til at se på er du velkommen.
Se under Galleri - Nyeste uploads.
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *

Fra : Pico

Dato : 04-05-05 23:14

[HCS] 4000 wrote:
> Jeg har lagt lidt ny billeder fra ugen der gik på min hjemmeside
> www.fotofritid.dk
> har du lyst til at se på er du velkommen.
> Se under Galleri - Nyeste uploads.

Dejlige billeder og jeg får helt udlængsler, vi skal til Budapest om en
måned så jeg håber at få gode billeder derfra.
Pico

Fra : [HCS] 4000

Dato : 05-05-05 08:41

Tak for interessen.
Du kan glæde dig der er masser at se på. Husk gode sko til at trave byen
tynd i.
En anden god ting til at komme rundt er at købe et 72 timers kort til den
offentlige transport, bus, metro, sporvogn. Det koster kun ca. 75 kr. og fås
på metro stationer.

Hilsen Hans