radiohead - amnesiac
Fra : etta

Dato : 28-05-01 08:49

er der noen der har "inholdsfortegnelsen"

etta

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 28-05-01 09:04

Således skrev "etta" <etta@place.com> i dk.kultur.musik Mon, 28 May
2001 09:48:49 +0200:

>er der noen der har "inholdsfortegnelsen"
>
>etta

cddb.com er din ven.

http://www.cddb.com/xm/cd/misc/1870eaf56b40822f1c48af7bf2342c95.html

Knud
--
"I think I've found the perfect martini...You pour six jiggers of gin
into a glass and then you drink it while staring at a picture of

Fra : etta

Dato : 28-05-01 13:19

de titler der går igen fra kid a, er det andre versioner eller hyr?

etta

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 28-05-01 13:56

Således skrev "etta" <etta@place.com> i dk.kultur.musik Mon, 28 May
2001 14:19:02 +0200:

>de titler der går igen fra kid a, er det andre versioner eller hyr?

Aner det ikke, jeg hører ikke Radiohead.

Men her er en trackliste, der ser lidt mere officiel ud.

CDDB er baseret på oplysninger, som lytterne sender ind, så nogen
gange er der lidt hjemmelavede cd'er med på listen, som man ikke kan
finde andre steder.

<http://www.pitchforkmedia.com/news/01-03/01.shtml>

Amazon har også en liste
<http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00005B4GU/ref=ase_greenplasticra08/107-5976193-7082909>

Knud
--
Nature abhors a hero. For one thing, he violates the law of
conservation of energy. For another, how can it be the survival

Fra : Staalanden

Dato : 28-05-01 15:49

On Mon, 28 May 2001 14:19:02 +0200, "etta" <etta@place.com> wrote:

>de titler der går igen fra kid a, er det andre versioner eller hyr?
>
>etta
Nej

Fra : Michael Thomsen

Dato : 28-05-01 17:59

> Nej

Jo, de har genindspillet Morning Bell til den nye plade. Et eller andet sted
sagde Thom Yorke vistnok at den nye version er medtaget fordi gentagelsen af
den minder ham om en "recurring dream" (hvad hulen hedder det nu på
dansk??). Det forstærker vel også følelsen af at Kid A/Amnesiac i
virkeligheden er eet værk - et 70'er agtigt prog-rock dobbeltalbum på godt
og (efter min mening mest) ondt.

Det er vist tracklisten fra Amazon der er den mest troværdige. . . . Du skal
IKKE stole på den første af dem med mange numre. Det må dreje sig om en
bootleg med internet-materiale. . . .

Michael

Fra : Michael Thomsen

Dato : 28-05-01 18:05

.. . .Og her er track-listen hentet fra NME's hjemmeside. Den svarer til den
på Amazon, og er vist 100% troværdig.

Packt like sardines in a crushed tin box
Pyramid song
Pulk/pull revolving doors
You and whose army
I might be wrong