Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Guides og gode råd?
Fra : Peter F. Poulsen

Dato : 27-04-05 15:44

Hejsa,

Jeg har fornylig erhvervet mig et Nikon Coolpix 5700. Jeg er aldeles
nybegynder, og er derfor på udkig efter bøger og meget gerne online
guides (tutorials) med gode råd og fif til en nybegynder.

Jeg har købt Politikens Store Bog om Digital Foto, men må sige jeg er en
smule skuffet over den.

Jeg interesserer specielt for portrætter og fotografering af arkitektur.

På forhånd tak for alle indlæg der kan hjælpe mig godt igang.

Mvh Peter, Odense

Fra : Per O.

Dato : 27-04-05 17:38

"Peter F. Poulsen" <peter@dotpeter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg interesserer specielt for portrætter og fotografering af arkitektur.
>
> På forhånd tak for alle indlæg der kan hjælpe mig godt igang.

Måske skulle du tage med på dette fototræf som jo netop foregår i Odense.
Der bliver både modelfoto og arkitekturfoto.
Se her: http://www.skaldepande.dk/Fotofyn.htm

Hilsen,
Per O.

Fra : Ole Sahl

Dato : 27-04-05 21:42

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Måske skulle du tage med på dette fototræf som jo netop foregår i Odense.
> Der bliver både modelfoto og arkitekturfoto.

Foreløbigt går det jo forrygende med tilmeldingerne.
Og Peter du skal også være hjertelig velkommen.

Pt. er status på turen

26 tilmeldte fotografer

og ikke mindre end

10 modeller

Hvis alle dem der står på siden møder op.

Mvh. Ole Sahl

Fra : Jakob Hansen

Dato : 27-04-05 23:05

"Peter F. Poulsen" <peter@dotpeter.dk> wrote in message
> ... meget gerne online guides (tutorials) med gode råd og fif til en
> nybegynder.
> Jeg interesserer specielt for portrætter ...

Hej Peter

Jeg læste engang denne, som jeg synes er fin:

The Zeltsman Approach to Traditional Classic Portraiture
http://groups.msn.com/Asktheoleproaboutphotography/joezeltsman.msnw

Jakob