Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Skinneslibning
Fra : Max[DK]

Dato : 26-04-05 18:28

Jeg ved søndag aften ude og tage lidt billeder at skinneslibe toget, det var
meget spændene og ret svært at tage billeder af, men de ligger i hvert fald
her:

http://foto.hedensted-foto.dk/thumbnails.php?album=7

Hints og andet godt modtages gerne.

/Max

Fra : Ole Larsen

Dato : 26-04-05 19:14

Max[DK] wrote:
> [...]
> meget spændene og ret svært at tage billeder af, men de ligger i hvert fald

Jeps, det er svært at få både i pose og i sæk. Hæver man eks. skyggerne
i 0063 kommer der støj der vil noget. Er det dslr ?

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (febr.2005) design og nye billeder på:

Fra : Max[DK]

Dato : 26-04-05 19:28

> Jeps, det er svært at få både i pose og i sæk. Hæver man eks. skyggerne i
> 0063 kommer der støj der vil noget. Er det dslr ?

Ja det er nemlig det der gør
Ja de er taget med et D70, hovedsageligt ved ISO 1600...

/Max

Fra : Ole Larsen

Dato : 27-04-05 06:33

Max[DK] wrote:

> Ja det er nemlig det der gør
> Ja de er taget med et D70, hovedsageligt ved ISO 1600...
>
> /Max

Havde du exp. efter skyggerne, havde du fået uskarphed i det bevægelige.
Det havde måske været spændende? Især hvis du havde været tættere på ?

Fra : max[dk]

Dato : 27-04-05 07:06

> Havde du exp. efter skyggerne, havde du fået uskarphed i det bevægelige.

Ja det gjorde jeg vidst også, men ikke med lange nok lukketider til det blev
godt...

> Det havde måske været spændende? Især hvis du havde været tættere på ?

Ja, Bo som også var derude var tættere på, og han kommer nok også med nogle
billeder på et tidspunkt. men jeg gad ikke lige ned af den skrænt som han
gik ned af...

/Max

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 26-04-05 21:09

Max[DK] wrote:

> Hints og andet godt modtages gerne.

Hmm... jeg vil godt takke for oplysningen om, at dine registreringer
forestiller en skinneslibning, den har bestemt været nyttig...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : max[dk]

Dato : 27-04-05 06:11

> Hmm... jeg vil godt takke for oplysningen om, at dine registreringer
> forestiller en skinneslibning, den har bestemt været nyttig...

Det var godt du kunne bruge det, men så kan du jo også fortælle mig hvordan
du ville have gjort det?

/Max