Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Se ugens billede uge 16
Fra : [HCS] 4000

Dato : 22-04-05 07:08

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 22-04-05 07:47

"[HCS] 4000" <hcsnulspam@yahoo.com> wrote:

>http://fotokritik.jirty.dk/kritik.asp?year=2005&week=16

Mit første indtryk er - Godt motiv, god teknik og et spændende lidt dystert lys.

Jeg bliver dog hurtig lidt træt af billedet.

Hovedmotivet er rigtig godt, men der er alt for mange støjende elementer gemt
over næsten hele billedfladen.
Rebene til de ikke brugte bådpladser fylder rigtig meget.
Og så er der de to røde flåd øverst, som mine øjne ikke kan slippe.

Hvis du får muligheden, så prøv igen - tag en rulle stærk snor med til at sænke
de der reb ned i vandet, og prøv at finde en vinkel hvor der ikke er andre
distraherende elementer i baggrunden.

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : Knud Bonke

Dato : 22-04-05 07:49

"[HCS] 4000" <hcsnulspam@yahoo.com> skrev i en meddelelse news:426894d0$0$271$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
: http://fotokritik.jirty.dk/kritik.asp?year=2005&week=16
: --
: hilsen Hans
:
: homepage: www.fotofritid.dk
: *Coppermine Photo Gallery*
:
: * www.pbase.com/hcstune *
:
:
For dælen, Hans, det var dog et ringe billede at vise frem,
slet ikke på højde med hvad du ellers laver. Det er fint i
beskæring og farver, men man får næsten vat i munden af
at se på det, så sløret/uskarpt er det.
Hej, VENLIG hilsen Knud

Fra : [HCS] 4000

Dato : 22-04-05 08:14

Tak til Ove og Knud for Jeres interesse.
Jeres bedømmelse vil jeg tage til efterretning.

Hilsen Hans

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 22-04-05 09:09

[HCS] 4000 wrote:

> http://fotokritik.jirty.dk/kritik.asp?year=2005&week=16

Jeg synes det er et noget tamt knipseri, der langfra fortjener
titlen som ugens billede...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ole Larsen

Dato : 22-04-05 10:06

Niels Riis Ebbesen wrote:

> Jeg synes det er et noget tamt knipseri, der langfra fortjener titlen
> som ugens billede...

Det er ikke sindsoprivende spændende, men det har nogle kvaliteter nogle
kunne lære af: En stram komposition men gode linier (pæle/tove) og
farver, der siger grafik.

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (febr.2005) design og nye billeder på:

Fra : ab

Dato : 22-04-05 19:41

> Jeg synes det er et noget tamt knipseri, der langfra fortjener titlen som
> ugens billede..

Den udtalelse fra "kapasiteten" burde jo være tilstrækkeligt til, at der
virkelig er noget at kikke efter.

- Synd at der ikke er noget spændende blikfang i båden - så havde den været
lige i hak.

ab

Fra : Jakob

Dato : 22-04-05 10:02

In article <426894d0$0$271$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
hcsnulspam@yahoo.com says...
> http://fotokritik.jirty.dk/kritik.asp?year=2005&week=16

Det virker som en dårlig indscanning, er det det ? eller er det blevet
behandlet for at se sådan ud. Jeg bryder mig ikke om at det er så
uskarpt, det virker som om der er en del billedstøj, og så virker det
også udbrændt i det lyse område.

Derudover synes jeg farverne virker lidt kedelig/matte.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : [HCS] 4000

Dato : 22-04-05 13:32

Tak for din interesse Jakob!
Hilsen Hans
-----------------------------

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 22-04-05 10:29

[HCS] 4000 wrote:
> http://fotokritik.jirty.dk/kritik.asp?year=2005&week=16

Har du en fast aftele med denne portal? Synes altid det er dine billeder
der er ugens billed, hehe

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

"Shut down your computer and go out and plant a tree"

Fra : [HCS] 4000

Dato : 22-04-05 13:31

Næh, det har jeg ikke! Det står enhver frit for at lægge billeder ind.
Jeg kikker som regel søndag aften om andre har lagt ind, og er der ikke det,
så lægger jeg et billede ind.
Det er da synd den gratis service ikke bruges.
Jeg kan se der stadig er ledig til næste uge. Så det er din tur Thomas.

Hilsen Hans

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 22-04-05 13:38

[HCS] 4000 wrote:
> Jeg kan se der stadig er ledig til næste uge. Så det er din tur Thomas.

Jeg er ikke så meget til de der "se jeg kan også tage billeder"
portaler. Billeder skal ses på væggen og ikke på en skærm

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-04-05 15:46

> Billeder skal ses på væggen og ikke på en skærm

Hvorfor?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 04/14/05)

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 22-04-05 15:54

Jens Bruun wrote:
> "Thomas Schreiber" <removenews@schreiber.se> skrev i en meddelelse

> Hvorfor?

Fordi du ikke behøver have din computer tændt for at se billedet, det er
akavet for flere at skulle se billeder på en computerskærm og fordi det
koster strøm