Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Alt for billigt Canon 350D
Fra : Hansen

Dato : 21-04-05 23:47

Ser denne pris ikke lidt for god ud. Firmaet bor i Barcelona.
http://agelettronicait.com/store/product_info.php?products_id=583

Fra : .J.S...

Dato : 22-04-05 00:12

"Hansen" <Hansen@lynge.gø> skrev i en meddelelse
> Ser denne pris ikke lidt for god ud. Firmaet bor i Barcelona.
> http://agelettronicait.com/store/product_info.php?products_id=583

Eller hvad med denne, står vist til omkring 35kkr her til lands...
http://agelettronicait.com/store/product_info.php?cPath=76_65_78&products_id=578

Jeg synes du skal bestille det, så vi kan finde ud af om det er nogle
svindlere

mvh/JS

Fra : Peter Rongsted

Dato : 22-04-05 13:05

".J.S..." <mr_nobody@nowhere.com> wrote:

>"Hansen" <Hansen@lynge.gø> skrev i en meddelelse
>>
>Eller hvad med denne, står vist til omkring 35kkr her til lands...
>http://agelettronicait.com/store/product_info.php?cPath=76_65_78&products_id=578

Det er endda i kit med et AF-S 17-35 f/2,8 objektiv som normalt koster
ca. 13.000. Så hvis man er ude efter det objektiv, får man et D2x smidt
i nakken og sparrer stadig penge på objektivet! Det lyder lidt for godt

Peter

Fra : Anders F

Dato : 22-04-05 18:31

"Peter Rongsted" <nulldev@rongsted.dk> wrote in message
> [...]

Kanon! Endelig en pris der er til at forstå ;-P

> Det er endda i kit med et AF-S 17-35 f/2,8 objektiv som normalt koster
> ca. 13.000. Så hvis man er ude efter det objektiv, får man et D2x smidt
> i nakken og sparrer stadig penge på objektivet! Det lyder lidt for godt

Ja, desværre! Underligt at der ikke er nogen, der har skrevet noget snavs om
dem på nettet, der kan findes på google!

/Anders

Fra : Jens Lundtofte

Dato : 22-04-05 06:13

Samme adr. i Italien

http://www.busytrade.com/company_home/company_home.php?memid=agelettronicait&show=gssy

Jeg tror du skal holde fingrene væk.

/Jens

Fra : Thomas

Dato : 22-04-05 07:29

"Hansen" <Hansen@lynge.gø> wrote in message
> Ser denne pris ikke lidt for god ud. Firmaet bor i Barcelona.
> http://agelettronicait.com/store/product_info.php?products_id=583

Køb det og giv en tilbagemelding her i gruppen.

Spørg dem i øvrigt om de har Nikon D2X på lager til ca. 11.000 som de
reklamerer med. Så snupper jeg nemlig et par stykker eller tre af dem.

Mvh.
Thomas

Fra : Jacob

Dato : 22-04-05 09:18

Priserne på 20D passer meget godt med gadeprisen derovre. jeg har en ven der
rejser meget. han siger at 6000kr for en 20D er forholdsvis normal hvis du
siger taiwan vietnam mexico.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 22-04-05 10:15

"Hansen" <Hansen@lynge.gø> skrev i en meddelelse
> Ser denne pris ikke lidt for god ud. Firmaet bor i Barcelona.
> http://agelettronicait.com/store/product_info.php?products_id=583

Jeg ville holde fingrene langt væk! I bedste fald er der ingen garanti, i
værste fald banker politiet på din dør, med mistanke om hæleri !!

/Ole

Fra : Jakob

Dato : 22-04-05 12:12

In article <4268c0b5$0$155$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
ole@nowhere.com says...

De har også nogle chokerende lave priser på nogle bærbare, pc'er måske
er der et eller andet moms/afgift der ikke er indeholdt i den oplyste
pris.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 22-04-05 10:47

Hansen wrote:
> Ser denne pris ikke lidt for god ud. Firmaet bor i Barcelona.
> http://agelettronicait.com/store/product_info.php?products_id=583

Hvis det lyder for godt til at være sandt, så er det sikkert for godt
til at være sandt

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

"Shut down your computer and go out and plant a tree"

Fra : Grev Dracula

Dato : 22-04-05 14:37

On Fri, 22 Apr 2005 00:46:51 +0200, "Hansen" <Hansen@lynge.gø> wrote:

>Ser denne pris ikke lidt for god ud. Firmaet bor i Barcelona.
>http://agelettronicait.com/store/product_info.php?products_id=583

****

Firmaet bor ikke i Barcelona. Det ligger i Bari i Italien.

Det eksisterer åbenbart og er optaget i den italienske telefonbog -
dog kun med et moibilnummer - hvilket på mig virker lidt besynderligt:

http://www.paginebianche.it/pb/cerca?btt=1&cg=AG.+Elettronica&no=&dv=70051&x=46&y=7

Jeg har nogle forbindelser til Italien og prøver at se hvad jeg kan
finde af yderligere oplysinger.

Fra : Ukendt

Dato : 22-04-05 14:55

"Grev Dracula" <beta@praxinfo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg har nogle forbindelser til Italien og prøver at se hvad jeg kan

Læs dog deres betingelse!
Ingen told, Ingen Moms, Ingen garanti overhovedet, men 7 dage returret.

Mon ikke der er tale om kopi produkter fra fjernøsten?

Fra : Jakob

Dato : 22-04-05 15:30

In article <42690232$0$73786$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, "Gert
Nielsen" <gn_nospam.pc.dk> says...

> Mon ikke der er tale om kopi produkter fra fjernøsten?

Til mig skrev han 2 års garanti !!
--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Jakob

Dato : 22-04-05 15:29

In article <vevh615vope03pt2u1hc2c8u334pfcvq05@4ax.com>,
beta@praxinfo.dk says...

> Jeg har nogle forbindelser til Italien og prøver at se hvad jeg kan
> finde af yderligere oplysinger.

De har lige svaret på en mail fra mig, og de påstår at priserne er alt
inkl.

Men de vil ikke fortælle hvordan betaling foregår før jeg sender dem
adresse etc. Lidt mærkeligt, og ikke så tillidsvækkende.
--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : bb

Dato : 22-04-05 16:14

> [...]
>
>Men de vil ikke fortælle hvordan betaling foregår før jeg sender dem
>adresse etc. Lidt mærkeligt, og ikke så tillidsvækkende.

måske får du en flot mursten i posten!

Fra : Jakob

Dato : 22-04-05 16:45

In article <n45i611lc09eioj92t5a1dtol0tcf51esf@4ax.com>,
vakseviggoNO@SPAMvip.cybercity.dk says...

> måske får du en flot mursten i posten!

Men der er i det mindste så 2 års garanti på den ;0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 22-04-05 19:31

"bb" <vakseviggoNO@SPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> måske får du en flot mursten i posten!

Kender flere som på ebay har fået en pose trækul
Aner ikke hvor let det er at straffe folk over landegrænser.

-
Tom

Fra : Brian Lund

Dato : 22-04-05 17:30

> [...]
>
> Men de vil ikke fortælle hvordan betaling foregår før jeg sender dem
> adresse etc. Lidt mærkeligt, og ikke så tillidsvækkende.

Jeg prøvede at oprette en bruger og halv-vejs gennemføre et køb af et EOS
350D, man kan åbenbart betale med VISA!

Men jeg er helt enig, jeg tror der er et eller andet lusket bag det...

Brian

Fra : Thor

Dato : 22-04-05 21:25

De skriver:

Customs and duty - Please note that all shipments to EU and Rest of World
destinations may be subject to import duties and taxes, which are levied
once a shipment reaches your country. Additional charges for customs
clearance must be borne by you; we have no control over these charges and
cannot predict what they may be.

Så de sender ikke fra Italien, - hvis de altså sender noget

mvh Thor

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 24-04-05 11:36

On Fri, 22 Apr 2005 22:24:47 +0200, Thor wrote:

> Customs and duty - Please note that all shipments to EU and Rest of World
> destinations may be subject to import duties and taxes, which are levied
> once a shipment reaches your country.

Jeg er lidt nysgerrig - er der nogen af Jer der er blevet opkrævet told af
ting sendt fra andre EU-lande? Jeg handler sædvanligvis i England og
Tyskland, og har aldrig oplevet det?

Ovenstående tekst ligner en standarddisclaimer, som formentlig også kan
findes på andre butikkers hjemmesider, som I i øvrigt formentlig har fuld
tiltro til.

Da jeg læste på Handelshøjskolen blev vi gjort bekendt med et begreb Marx
og Engels inkluderede i "Das Kapital" - profitratens tendens til fald. Kort
beskrevet går det ud på, at aktører på et marked, for at få en markedsandel
eller for at forblive som aktør på et givet marked, har en tendens til at
sænke deres profitmargin, og underbyde konkurrenterne. Det kan godt være
tilfældet her.

Jeg er meget nysgerrig mht om der er nogen her, der faktisk har købt noget
hos dem? De har også en fænomænal pris på en Sony VX-2100, som godt kunne
få mig ud af starthullerne.

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : Jakob

Dato : 24-04-05 12:28

> Jeg er meget nysgerrig mht om der er nogen her, der faktisk har købt noget
> hos dem? De har også en fænomænal pris på en Sony VX-2100, som godt kunne
> få mig ud af starthullerne.

Jeg er også overbevist om at man skal holde sig væk. Kig på det link der
er i andet indlæg, der er mange gode inputs. Man vil bedrages og
udsigten til at kunne få noget MEGET billigt har jo en forræderisk
indvirken på intelligensen (her taler jeg om mig :0).

Det der har overbevist mig er de MEGET lave priser på mac udstyr. Det er
jo grej der normalt sælges direkte fra apple, og de kan ikke sælges til
de priser, det er jo under 50% af normal pris.

Hvis du køber så gør det med credit card, og check med banken at de kan
tilbageføre pengene hvis du bliver snydt.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Poul Erik

Dato : 24-04-05 12:39

On Sun, 24 Apr 2005 12:36:07 +0200, "H.T. Ohlsen" <nntp@ohlsen.dk>
wrote:

>Jeg er lidt nysgerrig - er der nogen af Jer der er blevet opkrævet told af
>ting sendt fra andre EU-lande? Jeg handler sædvanligvis i England og
>Tyskland, og har aldrig oplevet det?

Nej, ikke fra EU-lande.
Men jeg kom til at tænke på at for en del år siden, var der nogle
"told / afgifts frie" enklaver i bl.a. Italien, som var meget billige
at handle i (jeg købte en telelinse til mit Olympus 707 meget billigti
Ligvigno).
Om det kan have noget med dette at gøre ved jeg ikke.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Jens Christensen

Dato : 23-04-05 13:13

"Hansen" <Hansen@lynge.gø> wrote in message
> Ser denne pris ikke lidt for god ud. Firmaet bor i Barcelona.
> http://agelettronicait.com/store/product_info.php?products_id=583

Det er med ret stor sandsynlighed noget fusk...
Ellers skal jeg da vist have et 20D til samme pris som et 350D

Der er en diskution om det her :
http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=87141&page=1&pp=20

Som en anden har skrevet, hvis det virker for godt til at være sandt, så er
det, det.

--
Mvh.
Jens Christensen

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 02-05-05 14:56

On Sat, 23 Apr 2005 14:12:51 +0200, Jens Christensen wrote:

> Som en anden har skrevet, hvis det virker for godt til at være sandt, så er
> det, det.

Som tommelfingerregel, ja. Jeg køber fx DVD-medier i Tyskland til næsten
ingenting - det er også for godt til at være sandt, men det er ikke desto
mindre en god forretning.

Snakken om at det evt. har noget med en frihandelszone er interessant. Jeg
regner meget a propos med at køre gennem Andorra om et halvt års tid. Nogen
der har erfaringer med at købe kameraer der? Jeg har hørt, at man skal køre
ud af Andorra til Spanien, hvis man vil undgå alt for nysgerrige toldere.

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : Jakob

Dato : 02-05-05 16:36

In article <1a8bgqyfji65m$.1764urn9w73hq.dlg@40tude.net>, nntp@ohlsen.dk
says...

> Som tommelfingerregel, ja. Jeg køber fx DVD-medier i Tyskland til næsten
> ingenting - det er også for godt til at være sandt, men det er ikke desto
> mindre en god forretning.

jo jo men det er jo også en helt anden snak, der er der en helt
håndgribelig grund til at det er dyrt herhjemme, afgigten. Denne
håndgribelige grund er der ikke her, det er for billigt.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 02-05-05 21:40

On Mon, 2 May 2005 17:35:35 +0200, Jakob wrote:

> jo jo men det er jo også en helt anden snak, der er der en helt
> håndgribelig grund til at det er dyrt herhjemme, afgigten. Denne
> håndgribelige grund er der ikke her, det er for billigt.

Det ved jeg nu ikke - det at oversætte en manual til dansk synes at være en
frygtelig omkostningsrig affære. Er det ikke det, de danske distributører
sædvanligvis angiver som hovedårsagen til prisforskellene? Nu skal alt
elektrisk blot være CE-mærket, og det er fælleseuropæisk. Personligt klarer
jeg mig fint med en engelsk manual.

Med venlig hilsen

Hans-Henrik