Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny billeder uge 10-2005
Fra : [HCS] 4000

Dato : 12-04-05 19:54

Jeg har lagt lidt ny billeder fra ugen der gik på min hjemmeside
www.fotofritid.dk
har du lyst til at se på er du velkommen.
Se under Galleri - Nyeste uploads.
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 12-04-05 20:14

"[HCS] 4000" <hcsnulspam@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har lagt lidt ny billeder fra ugen der gik på min hjemmeside
> www.fotofritid.dk
> har du lyst til at se på er du velkommen.

Hej

Du kan det der med at fange "enkelheden" i den forvirrede hverdag vi suser
rundt i, Skønne rolige motiver, dog syntes jeg du er kommet for let til dit
reklamebillede, det er næsten bare en affotografering.

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : [HCS] 4000

Dato : 12-04-05 20:31

"Langgaard Bærbar" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> suser rundt i, Skønne rolige motiver, dog syntes jeg du er kommet for let
> til dit reklamebillede, det er næsten bare en affotografering.

Tak for din interesse Leif.

Jeg er tilbøjelig til at give dig medhold, m.h.t. reklame billedet.
Grænserne er flydende og hvor går de ved f.eks. fotografering af reklamer,
graffiti, logo's o.s.v., dog kan man sige det er fotografen som laver
beskæringen.

Hilsen Hans

Fra : News

Dato : 12-04-05 20:35

> [...]
> Jeg har lagt lidt ny billeder fra ugen der gik på min hjemmeside
> www.fotofritid.dk
> har du lyst til at se på er du velkommen.

LÆKRE billeder !

Venligst
Peter

Fra : Alex W

Dato : 13-04-05 09:35

> [...]
> Jeg har lagt lidt ny billeder fra ugen der gik på min hjemmeside
> www.fotofritid.dk
> har du lyst til at se på er du velkommen.

Hej Hans

Fint billede af robåden, det er en god komposition.
Du har rigtig mange gode billeder og jeg kan godt lide dit billede:
'aftenstemning over fjorden'.
Er det er lige uden for Roskilde det er taget???

/Alex W

Fra : [HCS] 4000

Dato : 13-04-05 17:27

Tak for interessen Alex.

Ja det billede et taget lidt nord for Roskilde efter Risø. Den høje ø som
ses på billedet kaldes koøen.

Hilsen Hans

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 13-04-05 11:42

[HCS] 4000 wrote:

> Jeg har lagt lidt ny billeder fra ugen der gik på min hjemmeside
> www.fotofritid.dk

Hmm... det der billede af den ældre herre med overskæg, har vi
efterhånden set mange gange...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen