Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Udskrift
Fra : Peder Hanghøj

Dato : 10-04-05 21:41

Findes der nogle programmer, hvor det er lettere at arrangere flere
billeder
på et stk. fotopapir end i psp og photoshop.
Jeg synes det er for besværligt i de gængse programmer.
Det behøver bestemt ikke at være dyrt.

Tak
Peder

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-05 21:49

Peder Hanghøj wrote:
> [...]
> billeder
> på et stk. fotopapir end i psp og photoshop.
> Jeg synes det er for besværligt i de gængse programmer.

Hvis billederne skal være lige stor f.x. 3 eller billeder på et A4 ark så er
muligheden indbygget i Windows XP.

Med Canon printere følger der et lille program med, der hedder Easy Photo
Print.

Arcsoft laver et lille program, der hedder Photoprinter 4.0

Bare et par bud - der er vist mange andre - prøv at kigge lidt tilbage i
gruppen - emnet er jævnligt oppe.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : ;o\)-max-

Dato : 10-04-05 23:44

"Peder Hanghøj"
> [...]
> billeder
> på et stk. fotopapir end i psp og photoshop.
> Jeg synes det er for besværligt i de gængse programmer.

Prøv om Qimage måske er noget for dig, jeg er ret vild med det
selvom det næsten tager livet af min notebook. -max-

Fra : Peder Hanghøj

Dato : 11-04-05 05:37

Tak
Peder

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 11-04-05 05:44

In article <42598f7a$0$23076$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Peder Hanghøj wrote:
> [...]
> billeder
> på et stk. fotopapir end i psp og photoshop.
> Jeg synes det er for besværligt i de gængse programmer.

Photoshop hare n Contact Sheet II i fil-menuen. Den klarer det uden
besvær. Og fordelen ved Photoshop er, at den forstår printerprofiler.

Men Windows kan også printe billeder, hvis man er sikker på alle er i
sRGB.

Fra : Peder Hanghøj

Dato : 11-04-05 22:17

Hvilken version af photoshop?

"Povl H. Pedersen" <povlhp@acomputer.home.terminal.dk> skrev i en
meddelelse

Fra : Peder Hanghøj

Dato : 11-04-05 22:27

t.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 12-04-05 06:04

In article <425ae966$0$22998$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Peder Hanghøj wrote:
> Hvilken version af photoshop?

Jeg har købt CS. Men 7.0 har vist en lidt ringere version.