Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Power Shot 1S
Fra : Jack

Dato : 08-04-05 20:19

Efter ikke at have været brugt hele vinteren tog jeg det frem igen.
Men ak og ve, søgeren var blevet ubrugelig, den var helt 'mælket',
som om det var snevejr !
Er det en kendt fejl ??

Jack

Fra : Simon Nielsen

Dato : 09-04-05 10:17

"Jack" <spam@getlost.dk> wrote in message
> Efter ikke at have været brugt hele vinteren tog jeg det frem igen.
> Men ak og ve, søgeren var blevet ubrugelig, den var helt 'mælket',
> som om det var snevejr !
> Er det en kendt fejl ??

Neeej og ja. Hvis det har været udsat for fugt kan det være irrings dampe
fra noget at print eller kobberet. Og det kan være et tæt læg væske der
fordambet og har lagt små skjolder så det kommer til at blive helt
utydeligt. Ingenlunde skal du prøve at skille det ad for at rense det. Tag
det med til en fotohandler og få dem til at ordne det.

Mvh
Simon