Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder af tog søges
Fra : Søren Jakobsen

Dato : 07-04-05 18:46

Go' aften,

Jeg har siden togfoto.dk, jeg søger i den forbindelse foto's
af tog i alle afskygninger særligt gamle billeder også gerne sort/hvid.
Billederne skal bruges på min nuværende side togfoto.dk samt en ny
engelsksproget side.

Billeder sendes til jernbaner@togfoto.dk eller som brev til min adresse.

Mvh

Søren Jakobsen

Fra : John T.

Dato : 08-04-05 17:42

"Søren Jakobsen" <jernbaner@togfoto.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> af tog i alle afskygninger særligt gamle billeder også gerne sort/hvid.
> Billederne skal bruges på min nuværende side togfoto.dk samt en ny

Google er din ven !!
Værsgo:
http://www.museumstog.dk/

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 08-04-05 17:54

John T. wrote:

> Google er din ven !!
> Værsgo:
> http://www.museumstog.dk/

Du overså vist, at der nederst på hver side står:

Copyright © DSB Museumstog
webmaster@museumstog.dk

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : John T.

Dato : 08-04-05 18:45

> Du overså vist, at der nederst på hver side står:
>
> Copyright © DSB Museumstog
> webmaster@museumstog.dk

Ja, det gjorde jeg,
men ofte får man tilladelse hvis man spørger pænt !
John

Fra : John T.

Dato : 08-04-05 18:48

> Du overså vist, at der nederst på hver side står:
>
> Copyright © DSB Museumstog
> webmaster@museumstog.dk

Men hvorfor er der så denne ?
http://www.museumstog.dk/?p=download
John

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 08-04-05 19:24

John T. wrote:

> Men hvorfor er der så denne ?
> http://www.museumstog.dk/?p=download

På siden står der, at det er baggrundsbilleder, altså billeder den
enkelte kan pynte sin PC's skrivebord med...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Kurt Sorensen

Dato : 08-04-05 21:40

On Thu, 7 Apr 2005 19:45:31 +0200, "Søren Jakobsen"
<jernbaner@togfoto.dk> wrote:

> [...]
>af tog i alle afskygninger særligt gamle billeder også gerne sort/hvid.
>Billederne skal bruges på min nuværende side togfoto.dk samt en ny

Hej Søren

Faldt over denne amerikanske side i min bunke af links.

http://www.grumpysworld.com

Venlig hilsen

Kurt Sørensen