Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Til Lykke, Henri Gath og Bo M mogensen
Fra : Ole Larsen

Dato : 05-04-05 05:37

I er de 2 første i mit kill-filter
--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.

Fra : OC

Dato : 05-04-05 06:51

>I er de 2 første i mit kill-filter
> --
> Med venlig hilsen, Ole Larsen.

Ja, jeg har også sendt dem ind til Ebbesen i kill-filteret, så kan de
passende sidde og genere hinanden derinde..

Fra : -Thomas H.-

Dato : 05-04-05 07:29

"OC" <contactREMOVEME@condrup.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, jeg har også sendt dem ind til Ebbesen i kill-filteret, så kan de
> passende sidde og genere hinanden derinde..

Hvad kommer det egentlig os andre ved, at i har smidt folk i jeres
killfilter ?

MVH
Thomas H.
En glad Canon EOS 350D ejer

Fra : Simon Nielsen

Dato : 05-04-05 11:02

"-Thomas H.-" <condor-9@mail.dk> wrote in message
> "OC" <contactREMOVEME@condrup.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad kommer det egentlig os andre ved, at i har smidt folk i jeres
> killfilter ?

Det kommer ikke os ved. Men de personer som kill-filtreringen drejer sig om,
de skal have at vide når de er flitret af nogen. Det er i hvert fald almen
høflighed.

Mvh
Simon

Fra : Carsten Riis

Dato : 05-04-05 15:47

Simon Nielsen skrev den 05-04-2005 12:02:

> Det kommer ikke os ved. Men de personer som kill-filtreringen drejer sig om,
> de skal have at vide når de er flitret af nogen. Det er i hvert fald almen
> høflighed.

Kan I så ikke bare sende en mail til dem?

Eller bare lade være.

De ændrer jo ikke adfærd pga. jeres killfiltrering.

Både Bo og Henri smutter igen, så snart de bemærker, at deres korsfærd
udløser larmende tavshed fra brugerne af dff.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Ole Larsen

Dato : 05-04-05 15:55

Carsten Riis wrote:

> Kan I så ikke bare sende en mail til dem?

Man mailer i almindelighed ikke som svar på NG postings

> Eller bare lade være.
>
> De ændrer jo ikke adfærd pga. jeres killfiltrering.
>
> Både Bo og Henri smutter igen, så snart de bemærker, at deres korsfærd
> udløser larmende tavshed fra brugerne af dff.

Der er netop ikke larmende tavshed fra andre end dem, der ploinker, så
det var måske et forslag ?

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (febr.2005) design og nye billeder på:

Fra : Ole Larsen

Dato : 05-04-05 15:38

-Thomas H.- wrote:

> Hvad kommer det egentlig os andre ved, at i har smidt folk i jeres
> killfilter ?

Det kommer ikke i andre ved lige som din mening om det ikke gør.
Men det er alm. kotume at man meddeler det af hensyn til dem det rammer.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 05-04-05 15:40

>I er de 2 første i mit kill-filter
> --
> Med venlig hilsen, Ole Larsen.
+++++++++++++++++++++

Det er da noget mærkeligt noget bare og skrive. Hvad er grunden?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 05-04-05 15:48

"Jørgen Nielsen" <jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:4252a24e$0$664$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Det er da noget mærkeligt noget bare og skrive. Hvad er grunden?
>
> --
> Mvh. Jørgen Nielsen.
> jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk
> Fjern nomorespam ved E-mail
+++++++++++++++++++

Ahh, havde ikke lige set den anden meddelelse længere nede. Forståeligt nok.

Fra : Ole Larsen

Dato : 05-04-05 15:45

Jørgen Nielsen wrote:
+

> Det er da noget mærkeligt noget bare og skrive. Hvad er grunden?

Måske pgra tråden "skal vi ikke hærge..." ?

Fra : Erik W.

Dato : 06-04-05 07:49

"Ole Larsen" skrev i news:4252a456$0$652$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Måske pgra tråden "skal vi ikke hærge..." ?

Og på den måde får du så skabt endu mere reklame for dem, der ønsker at
"hærge" gruppen. Kan du ikke se at du hjælper dem med at skabe opmærksomhed
og med at støje? Dem der allerede har placeret de bemeldte personer i deres
killfiltre får så dit indlæg lige i snotten.

- Du havde ihvertfald ikke behøvet at poste en selvstændig tråd, med en
header med personernes navne.

Dont feed the trolls!

Mvh Erik

Fra : Ole Larsen

Dato : 06-04-05 15:57

Erik W. wrote:

> [...]
> og med at støje? Dem der allerede har placeret de bemeldte personer i deres
> killfiltre får så dit indlæg lige i snotten.

Jeg ved såmænd ikke om min post giver dem mere reklame end din ovenstående.
I sidste ende havde der ikke været en tråd hvis ikke nogle, som du nu,
skulle mishagsytre om min meddelelse.

> - Du havde ihvertfald ikke behøvet at poste en selvstændig tråd, med en
> header med personernes navne.

Hvorfor skulle jeg egentlig ikke det ?

Fra : Erik W.

Dato : 06-04-05 19:13

"Ole Larsen" skrev i news:4253f8c8$0$23030$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Jeg ved såmænd ikke om min post giver dem mere reklame end din
ovenstående.
> I sidste ende havde der ikke været en tråd hvis ikke nogle, som du nu,
> skulle mishagsytre om min meddelelse.

Der skal kun een meddelse til en tråd. Jeg poster i tråd, så mit svar kommer
til at ligge sammen med dit originale indlæg. Hele emnetråden kommer i en
god nyhedslæser til at ligge som et indlæg, medmindre man folder tråden ud.
Derfor bidrager mit indlæg ikke yderligere til støjen - eller til reklamen.

> Hvorfor skulle jeg egentlig ikke det ?

Det burde hermed være besvaret.

Mvh Erik

Fra : Ole Larsen

Dato : 06-04-05 19:44

Erik W. wrote:

> [...]
> Derfor bidrager mit indlæg ikke yderligere til støjen - eller til reklamen.

Forudsat man ikke folder tråden ud, ja.........