Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
vurdering af gammelt kamera
Fra : Jesper Lynge

Dato : 04-04-05 15:33

Hej, jeg har arvet et gammelt kamera, og undrer mig over værdien af det,
eftersom man jo bruger digitalt idag.
Det et et nikon med nummer FT4396405, foran står der nikkormat. Der sidder
en linse som hedder Toshiba 52mm, og der er en ekstra linse som hedder Nikon
NIKKOR Auto 1:2,5 f=105mm, yderligere er der en stor blitz som enten
håndholdes eller skrues på kameret som hedder Hanimex pro 550, også med en
masse indstillingsmuligheder Det hele syntes at virke som det skal. Nogle
der har evt prisideer???

Med venlig hilsen Jesper Lynge.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 04-04-05 15:57

Jesper Lynge wrote:

> Nogle der har evt prisideer???

I handel og vandel er det stort set værdiløst, men hvis du selv kan
anvende det, så har det naturligvis en brugsværdi...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 04-04-05 18:00

"Jesper Lynge" <lynge1981@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> masse indstillingsmuligheder Det hele syntes at virke som det skal. Nogle

Hej

Din 105mm er nok til at sælge for ca. 5-600,-

Hus med 50mm ca 3-400,-

Men er standen 100% som ny er prisen en helt anden.

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk