Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon S40 Start/sluk virker ikke ?
Fra : BHR

Dato : 28-03-05 23:32

Jeg har haft S40 i godt 3 år, og det har været utroligt godt.

Har taget ca. 6000 billeder, og her i påsken virkede tænd/sluk funktionen
ustabil og nu slet ikke. Samtidig er der en lille raslelyd inde i kameraet.

Umiddelbart kan jeg ikke skille det ad. 6 små stjerneskruer har jeg skruet
ud, men hvordan får man det adskilt uden at øve vold?

Findes der en reparationsmulighed, uden at det koster en bondegård som nok
ikke kan betale sig?

Jeg gav ca. 7000 kr. for apparatet, men kan få S70 billigere idag. Har
2x128mb kort, ekstra batteri og taske. Ialt tilbehør for 1600 kr. dengang i
begyndelsen af 2002.

Fra : Per A. Jensen

Dato : 29-03-05 17:40

"BHR" <bhrFJERN@lic-mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg gav ca. 7000 kr. for apparatet, men kan få S70 billigere idag. Har
> 2x128mb kort, ekstra batteri og taske. Ialt tilbehør for 1600 kr. dengang

Hej
Jeg har lige haft en S45 ovre hos PW service til rep. Noget med ny barrel
unit og et nyt dæksel.
Pris 931,- .
De sender pr. efterkrav og pakketrans tager ikke dankort. Så man må være
forberedt og have cool cash ready.
Det tog under 1 uge . Fin sevice.

mvh per