Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Erfaring med powerphoto.dk?
Fra : Michael L

Dato : 27-03-05 15:07

Hej

Med hjælp fra Lars Troelsen(Tak for det) er beslutningen endelig taget
om hvad der skal købes og er endt med følgende:

Nikon D70 m. 18-70mm
SB800 Flash
Sigma EX 70-200/2.8 APO HSM objektiv

Dertil kommer lidt memorykort, taske, stativ m.m.

Jeg havde egentligt kigget på Danskdatasalg, men da jeg så det ikke var
med danske manualer så er det jo nok paralelimport og jeg har hørt lidt
om at det kan give problemer med garantien?

Men ved kig på Powerphotos hjemmeside så er det med dansk manual og til
næsten den samme pris.
Derfor vil jeg høre om der er nogen der har erfaringer med dem? Vil ikke
risikere nogen former for garanto problemer.

Mvh
Michael

Fra : Michael L

Dato : 27-03-05 15:41

Michael L wrote:
> Hej
>
> Med hjælp fra Lars Troelsen(Tak for det) er beslutningen endelig taget
Troels bare :)

Mvh
Michael

Fra : Michael L

Dato : 28-03-05 18:21

Michael L wrote:
> [...]
> Derfor vil jeg høre om der er nogen der har erfaringer med dem? Vil ikke
> risikere nogen former for garanto problemer.

Er der slet ikke nogen som kan være behjælpelig her?

Mvh
Michael

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 28-03-05 19:02

On Mon, 28 Mar 2005 19:21:15 +0200, Michael L
<michael@mlykkeNOSPAM.dk> wrote:
klip

>Er der slet ikke nogen som kan være behjælpelig her?
>
>Mvh
>Michael
Jeg har handlet der en gang, vældig flinke, men jeg har
ikke haft nogen problemer
jeg skulle have engelsk manual, men fik også en dansk med.
mvh Ebbe

Fra : Michael L

Dato : 29-03-05 00:27

Ebbe Hansen wrote:
> Jeg har handlet der en gang, vældig flinke, men jeg har
> ikke haft nogen problemer
> jeg skulle have engelsk manual, men fik også en dansk med.
> mvh Ebbe

Tak for responsen :)
Så giver vi dem en chance - Skal jo have bestilt i morgen tidlig så jeg
kan komme igang :)

Mvh
Michael