Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Div.foto udstyr - hvor?
Fra : AlekS

Dato : 26-03-05 14:09

Hej,

Kender I nogle butikker hvor man kan se og købe noget af nedenstående udstyr
( jeg skriver på engelsk, da jeg ikke er sikker, hvad de ting hedder på
dansk - I må gerne oversætte det for mig):

1. tungsten ( photofloods, quartz ) lights
2. "strobe" lights
3. soft boxes
4. umbrellas
5. backgrounds mm.
6. tripods

pft

AlekS

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 26-03-05 14:07

AlekS <vrisca_dupetaria@yahoo.com> wrote:
> Hej,
>
> Kender I nogle butikker hvor man kan se og k?be noget af nedenst?ende udstyr
> ( jeg skriver p? engelsk, da jeg ikke er sikker, hvad de ting hedder p?
> dansk - I m? gerne overs?tte det for mig):
>
> 1. tungsten ( photofloods, quartz ) lights

Kunstlys, studielys?

> 2. "strobe" lights

Flashhoveder, flashenheder.

> 3. soft boxes

Softboxe.

> 4. umbrellas

Paraplyer.

> 5. backgrounds mm.

Baggrunde. ;) (baggrundsruller, leder du nok efter)

> 6. tripods

Stativer.

Mimosa Foto i Århus C har vist ca. det hele - de har bl.a. et tilbud på
et flash-sæt med to flashhoveder med stativer, en
paraply/softbox-tingest, og en smart foldbar reflektor til ~3000. Jeg
synes det så ret interessant ud, men har desværre ikke lige et sted til
et studie.

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x67A4976D

Fra : AS

Dato : 26-03-05 15:04

"Rune B. Broberg" <mihtjel@daimi.au.dk> wrote in message

> Softboxe.

Bløde kaser ?

Fra : Brizz

Dato : 26-03-05 15:09

> Bløde kaser ?

Købes ikke samme sted som de andre vare. Prøv Jørn Ege

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-03-05 15:21

"AS" <ars@TrasH.net> skrev i en meddelelse

> Bløde kaser ?

Snakker du om min kone?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 03/24/05)

Fra : AlekS

Dato : 28-03-05 22:35

"Rune B. Broberg" <mihtjel@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> Rune B. Broberg
> Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x67A4976D

Tak for info, det var lige det jeg havde brug for!
Kender du hvilke flashhoveder er det tale om - undtagen online bestilling på
fremkaldelse af digitale fotos,
kunne jeg nemlig ikke finde noget om mimosa foto på nettet

Jeg bor i Kbh. området - ved du om man kan bestille online dette sæt eller
skal man en tur til Århus hvis det er...?

MVh

AlekS

Fra : Poul I. \(www.gpi.dk~

Dato : 26-03-05 16:35

"AlekS" <vrisca_dupetaria@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> dansk - I må gerne oversætte det for mig):
>
> 1. tungsten ( photofloods, quartz ) lights

Kig her:
http://www.obt.dk/softbox.htm

Se i menu til h.

mvh