Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Batterier til SB 600?
Fra : Thorbjørn Spurre Jen~

Dato : 24-03-05 08:53

Hej gruppe.

Så skete det endelig. Jeg fik besluttet mig og har købt et D70 og en smule
ekstra udstyr. bla. en sb-600. og i brugervejledningen står det at
High-power mangan batterier ikke kan anbefales til brug med sb-600.
Hvorfor ikke? og kan det skade den hvis man gør? jeg har nemlig nogle
Panasonic 2400mAh batterier og ville jo nødig skade mit nye grej ved at
bruge det forkert.

MVH Thorbjørn

Fra : ;o\)-max-

Dato : 24-03-05 09:50

"Thorbjørn Spurre Jensen"
> [...]
> Hvorfor ikke? og kan det skade den hvis man gør? jeg har nemlig nogle
> Panasonic 2400mAh batterier og ville jo nødig skade mit nye grej ved at

Genopladelige NiMh batterier fungerer glimrende, og de er billige.
Kender ikke noget til Mangan, min store samling NiMh 1800-2200mAh
batterier er mere end rigeligt til SB800'ern.. Annsmann laver en lader
der tager 12 stk AA a' gaangen, lidt smart og ikke så kostbar hos
batterier.dk.. -max-