Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
En tur med hurtigruten - uten vannmerker
Fra : Reidar Solberg

Dato : 22-03-05 14:52

Så har jeg fjernet vannmerkene fra mine bilder, og redusert antallet til ca
1/3.

http://www.fototips.no/hurtigruten/

Som sagt - jeg legger ut bildene kun for å vise et utdrag fra reisen og
naturen, og ikke med tanke på kritikk. Jeg har derfor ikke beabeidet hvert
bilde optimalt - dog har jeg prøvd å presentere dem på en måte som jeg
håper yter motivene noenlunde rettferdighet - om jeg da er i stand til det.

Ha en hyggelig "reise".

Mvh Reidar

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 24-03-05 20:30

Reidar Solberg wrote:

> Ha en hyggelig "reise".

Hej Reidar

Jeg vil sige tak for kikket, der er rigtig mange spændende og
se-værdige billeder imellem, det er meget speciel vinterlys I har
deroppe nordpå.

Hvad koster sådan en tur med det hele, og en returbillet med tog
eller fly...?

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Reidar Solberg

Dato : 24-03-05 23:29

> Hvad koster sådan en tur med det hele, og en returbillet med tog
> eller fly...?

Normalt er jo dette ganske en ganske dyr tur, men jeg var heldig og fikk tak
i billigbillett i forb. med åpning av ny terminal i Bergen.

Du finner priser på www.hurtigruten.no

Lykke til.

Fra : Langgaard

Dato : 30-03-05 14:02

> Hvad koster sådan en tur med det hele, og en returbillet med tog eller
> fly...?

Kære Nils Ribs Ebbesen, har du ikke været i gruppen længe nok til at vide at
det spørgsmål er helt OT i fotogruppen.

Du er jo selv så emsig, med at andre ikke må træde ved siden af, ikke
sandt?

Prøv en passende "rejsegruppe"

--
Venlig hilsen Leif Langgaard
www.analogfoto.dk - Salg & køb af analogt fotoudstyr.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 01-04-05 09:02

Langgaard wrote:

> Prøv en passende "rejsegruppe"

Hov-hov... når sådan et spørgsmål er underordnet i et ellers
on-topic Re, så er indlægget ikke irrelevant, og det ville kun ha'
været nødvendigt at lave et FUT, hvis hele tråden havde tager en
drejning, så den udelukkende var endt i en snak om rejsepriser.

Det vil også være on-topic, at man i et Re spørger til prisen på
sådan en tur, hvis en bruger inviterer os andre til at se hans
billeder fra en fotosafari i Kenya.

Men det vil derimod være off-topic, hvis nogen starter en tråd, som
udelukkende handler om, hvad priserne er på forskellige fotorejser,
for der er jo reelt tale om en ferierejse, hvor der også bliver
fotograferet.

Og nu har denne tråd taget en drejning, så den handler om
netetikette, så derfor har jeg lavet et FUT:

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen