Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pixmania
Fra : Amdi Jørgensen

Dato : 19-03-05 11:03

Hej

Er der nogen her, der har erfaringer med www.pixmania.com ?

Mvh
AJ

Fra : Helge Duif

Dato : 19-03-05 11:19

Hej, vi købte et digitalkamera i oktober 2004 og det gik over al
forventning. Vi bestilte og betalte sent mandag aften, tirsdag middag kunne
jeg på deres hjemmeside se, at ordren var sat i værk. Vi kunne herefter
løbenede følge, hvor langt kameraet var kommet (Frankrig -
Belgien -København - Odense, osv.) og torsdag kl. ca. 14 holdt dhl ude i
indkørslen med kameraet, og så havde vi oven i købet sparet ca. kr. 1.100,-
i forhold til prisen i dk. Man kan også kontakte dem telefonisk på et dansk
nummer og man kommer til at tale med en, der taler dansk.

Et lille minus: der var ikke nogen dansk brugsanvisning med (kun engelsk,
tysk, fransk osv.) men den kan man i mange tilfælde downloade på
internettet.

Kameraet har fungeret upåklageligt, så jeg har ingen erfaring med evt.
returnering, reklamationer ell. lign.

mvh. Helge

Fra : ;o\)-max-

Dato : 19-03-05 14:22

"Amdi Jørgensen"
> Hej
>
> Er der nogen her, der har erfaringer med www.pixmania.com ?
>
> Mvh
> AJ

De er helt sikert fine, men fuck de er også dyre - har tjekket dem ud
flere gange og altid fundet bedre priser andre steder - har aldrig haft
problemer med nogle internet køb nogen steder, så jeg tror roligt du
kan handle der.. -max-

Fra : Henning

Dato : 23-03-05 21:08

"Amdi Jørgensen" <amdijFjeRndette@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen her, der har erfaringer med www.pixmania.com ?

Jeg har handlet med Pixmania 2 gange. Begge gang kom varene hurtigt og uden
problemer.

Men... en leverandør skal ikke måles på hvordan det går, når der ikke er
problemer, men på hvordan de handler når der opstår problemer.

Ved den sidste leverance havde jeg bestilt en scanner med APSadapter. Jeg
havde igennem længere tid overvejet at købe en sådan. Så pludselig Pixmania
udbyde scanneren til normalpris, men incl. APSadapter (normal pris for
APSadapter ca. 800 kr. på nettet) og bestilte omgående.

Som nævnt ovenfor kom scanneren hurtigt, men uden adapteren og på kassen
stod der at adapteren var ekstraudstyr.

Jeg kontaktede Pixmania pr. telefon, en dansktalende svensk pige modtog min
klage. Efter kort at have forhørt sig hos sin chef gav hun mig beskeden:
"Find en butik der har den, køb den og send os regningen, så får du pengene
tilbage".

Da jeg senere ville vise en kolega hvad der stod på hjemmesiden, var den
ændret og nu var APSadapteren ikke længere med i prisen Det havde været en
fejl den var med.

Jeg må indrømme, det var med en vis tvivl, jeg brugte yderligere 1000 kr.
hos Bingo til en adapter. Jeg mailede en scan af fakturaen til Pixmania og
modtog 2 dage senere pengene på min konto. Min bekymring viste sig grundløs.

God service... tja hvad man burde kunne forvente, men har set mange tilfælde
hvor butikkerne forsøger "at sno sig uden om" ved henvisninger til tekster
med småt og forbehold om fejl.

Undskyld det sene svar og den lange beretning, men jeg mener det at Pixmania
tog sin fejl med oprejst pande og uden forsøg på undvigelser rettede fejlen,
har fortjent denne bemærkning.

mvh Henning