Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon PowerShot A95. Dansk Manual søges
Fra : Karsten

Dato : 18-03-05 16:33

Hej

Jeg søger en dansk manual til mit Canon PowerShot A95.

M.v.h.

Karsten

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-03-05 17:06

Karsten wrote:
> Jeg søger en dansk manual til mit Canon PowerShot A95.

Hvis du vil købe en dansk manual - så skal du bruge en markedsgruppe, køb og
salg ikke må foregå andre steder - her er det news:dk.marked.privat.foto

Hvis du vil vide, hvor du kan købe den - så er svaret, at du kan købe den
hos din lokale fotohandler, der gerne skaffer den fra Canon Danmark - koster
formentlig omkring 500 kr.

Hvis du vil vide om den kan downloades - så er svaret nej - Canon Danmark
sidder på rettighederne til den danske manual og tillader ikke at den kan
downloades.

Men du kan downloade en engelsk her:

http://www.canon.ca/english/index-customersupport.asp?pid=296

Jan