Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Farvel kamera - goddag mobiltelefon
Fra : Per

Dato : 17-03-05 17:47

Hej NG!

http://www.berlingske.dk/it/artikel:aid=551670/

De mener at markedet for små digitalkameraer udgår til fordel for
mobiltelefoner i fremtiden - hvad mener I?

Gad vide om den Samsung telefon tager så gode billeder som f.eks. det nye
Canon Ixus 700

http://www.canon.dk/for_home/product_finder/cameras/digital/digital_ixus_700/index.asp

Spændende at se hvad fremtiden bringer.

--
Med venlig hilsen Per!

Fra : ;o\)-max-

Dato : 17-03-05 17:52

"Per" <
> Hej NG!
>
> http://www.berlingske.dk/it/artikel:aid=551670/
>
> De mener at markedet for små digitalkameraer udgår til fordel for
> mobiltelefoner i fremtiden - hvad mener I?

Det ved vi ikke hvad mener du selv..??

> Gad vide om den Samsung telefon tager så gode billeder som f.eks. det nye
> Canon Ixus 700

Ja det ku jeg også tænke mig at vide, hvad tror du selv,
jeg er så spændt på din mening at jeg er ved at explodere..)

> http://www.canon.dk/for_home/product_finder/cameras/digital/digital_ixus_700/index.asp
>
> Spændende at se hvad fremtiden bringer.
>

> --
> Med venlig hilsen Per!

Haha - ja vi er ved at pisse i bukserne af spænding-max-

Fra : Hans Kruse

Dato : 17-03-05 18:43

> Ja det ku jeg også tænke mig at vide, hvad tror du selv,
> jeg er så spændt på din mening at jeg er ved at explodere..)

Når der kommer lidt tilbehør til dem, kunne man forestille sig at man bliver
mødt med bemærkningen: Er du glad for at se mig eller har du bare din 800mm
tele med

Fra : Ole Larsen

Dato : 17-03-05 18:54

Hans Kruse wrote:

> Når der kommer lidt tilbehør til dem, kunne man forestille sig at man bliver
> mødt med bemærkningen: Er du glad for at se mig eller har du bare din 800mm
> tele med

Frit efter Mae West, der også tilskrives
When I´m good, I´m good. When I´m bad, I´m really good.
Og det kan man så tilslutte sig efter ønske

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt design og nye billeder på:

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 17-03-05 19:23

Ho Ho - Mae West - når hun er bedst
mvh Ebbe

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-05 18:16

"Per" <mesked@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:4239b43e$0$58913

> De mener at markedet for små digitalkameraer udgår til fordel for
> mobiltelefoner i fremtiden - hvad mener I?

Jeg foretrækker kamera og mobil hver for sig og det bliver jeg nok ved med,
også selvom det kun er til alm. billeder fra dagligdagen.

Mange skolebørn i dag, har dog mobiltelefoner med kamera og hvis de bare
skal tage billeder for sjov, så kan de nok blive ved med, at nøjes med
det...

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 17-03-05 18:26

Per wrote:

> http://www.berlingske.dk/it/artikel:aid=551670/
>
> De mener at markedet for små digitalkameraer udgår til fordel for
> mobiltelefoner i fremtiden - hvad mener I?

Du og tante berlinske søsætter old gamle nyhedder, det er snart
fjorten dage siden, at der her i gruppen var to tråde om nøjagtig
det samme emne...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jakob

Dato : 17-03-05 18:30

In article <4239b43e$0$58913$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
mesked@hotmail.com says...

> http://www.canon.dk/for_home/product_finder/cameras/digital/digital_ixus_700/index.asp

Det skal jeg nok fortælle dig, sidder lige med mit ixus 700 som jeg har
fået for 30 minutter siden ;0), ahh ku ik la være...

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Finn

Dato : 18-03-05 00:47

"Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
Det skal jeg nok fortælle dig, sidder lige med mit ixus 700 som jeg har
fået for 30 minutter siden ;0), ahh ku ik la være...

Fortæl fortæl... hvordan og hvor hurtigt er menusystemet? Jeg har solgt mit
gamle A70 og påtænker et 700 men jeg er bange for jeg kommer til at savne
"hjulet" til de hurtige indstillinger.

Mvh
Finn

Fra : Jakob

Dato : 18-03-05 12:13

In article <423a16fd$0$177$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, formel1
@email.dk says...

> Fortæl fortæl... hvordan og hvor hurtigt er menusystemet? Jeg har solgt mit
> gamle A70 og påtænker et 700 men jeg er bange for jeg kommer til at savne
> "hjulet" til de hurtige indstillinger.

Jeg må sige at jeg har ikke fået rodet så meget med det endnu, skal lege
lidt mere med det i weekenden.

Men umiddelbart virker det virkelig godt lavet, kompakt, solidt og lidt
tungt :0)

Skærmen er god, og kameraet starter hurtigt op. Kender ikke den
drejeknap du omtaler men funktionsvælgeren er også her en drejeknap der
sidder ved tommefingeren og det fungerer godt.

Kameraet virker temmeligt hurtigt, der er ingen ventetid når man bladrer
igennem de billeder der ligger på kortet, og heller ikke ventetid når
man zoomer ind og ud på dem.

Men jeg skal nok vende tilbage med mere, men hvis der noget du vil vide
mere om så må du sige til.

Har du set den test der er kommet af kameraet, den kan findes her

http://www.dcresource.com/reviews/canon/powershot_sd500-
review/index.shtml

--
Venlig hilsen