Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sletning af Smartmediakort
Fra : Henrik Enslev

Dato : 13-03-05 20:27

Hej

Nogle gange når jeg har downloaded billeder via kortlæser, og markerer
billederne og trækker dem i skraldespanden, kommer der en dialogbox der
spørger, om jeg vil slette billederne med det samme.
Andre gange kommer boxen ikke, men billederne lægges blot over i
skraldespanden.

Jeg foretrækker at de slettes med det samme, idet det ikke er altid jeg
lige trænger til at tømme skraldespand.

Mit problem er bare, at jeg ikke kan finde ud af, hvor det er indstillet
eller hvad det lige afhænger af.

Er der hjælp og trøst at hente her?

Olympus C 4040, Smartmediacard, Mac Powerbook OS 10.3, Graphic Converter

--
Henrik Enslev (2200)
henske snawel a e-mand punktum dk

Fra : KNL DtP

Dato : 13-03-05 20:49

"Henrik Enslev" <no@spam.nix> skrev i en meddelelse

> Jeg foretrækker at de slettes med det samme, idet det ikke er altid jeg
> lige trænger til at tømme skraldespand.

Kan du ikke bare vælge at formatere kortet i kameraer - det er ofte nemmere og
hurtigere end at skulle til at slette hvert enkelt billede. Så ved du også, at
du har et helt rent kort i kameraet.

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : emj

Dato : 13-03-05 20:53

no@spam.nix (Henrik Enslev) skrev::

>Nogle gange når jeg har downloaded billeder via kortlæser, og markerer
>billederne og trækker dem i skraldespanden,

Hvis du markerer billederne og taster Delete, så er de slettet.
Hilsen emj

Fra : Nogen

Dato : 14-03-05 10:27

> Hvis du markerer billederne og taster Delete, så er de slettet.

Dav

Så er de da kun smidt i skraldespand. Jeg gør det at jeg holder på "SHIFT"
og "DELETE" så er de slettet fra kort/hd

Ivan