Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
500mm f4,5
Fra :

Dato : 13-03-05 18:29

Til jer fugletosser er der en Sigma AF 500/4,5 til salg på
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3879816940

Bare til jeres orientering

Hilsen henrik
(der ikke har råd)

Fra : ;o\)-max-

Dato : 13-03-05 18:41

"HØ"
> Til jer fugletosser er der en Sigma AF 500/4,5 til salg på
> [...]

Den skal man nok holde sig fra - det er ikke en EX HSM
så den er way way way overprised.. Hvis du falder over en
800mm så må du godt poste et tip - canon mount.. -max-

Fra : Erik W.

Dato : 13-03-05 19:27

"-max-" skrev i news:8Y_Yd.104417$Vf.3997736@news000.worldonline.dk...

> Den skal man nok holde sig fra - det er ikke en EX HSM
> så den er way way way overprised..
Enig...det er vel nærmest en antikvitet.

> Hvis du falder over en 800mm så må du godt poste et tip - canon mount..
-max-

Jeg skal også nok give et tip hvis jeg ser en 800mm med EF mount. Jeg
kender iøvrigt en der har en 500/4.5 HSM med Canon mount

Mvh Erik

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 13-03-05 20:45

Erik W. wrote:

> [...]
>
> Jeg skal også nok give et tip hvis jeg ser en 800mm med EF mount. Jeg
> kender iøvrigt en der har en 500/4.5 HSM med Canon mount

Skal vi så ikke snart se nogle skud fra den.

Tommy

Fra : Erik W.

Dato : 13-03-05 22:32

"Tommy Hjorth" skrev i news:4234984c$0$29280$14726298@news.sunsite.dk...

> Skal vi så ikke snart se nogle skud fra den.

Joh jeg har skam også postet en del allerede. Ligenu er det dog lidt svært
fordi jeg ikke har noget kamera

Mvh Erik

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 13-03-05 19:42

> Den skal man nok holde sig fra - det er ikke en EX HSM
> så den er way way way overprised.. Hvis du falder over en
> 800mm så må du godt poste et tip - canon mount.. -max-
++++++++++++++++++

800mm!! Skal du side der hjemme og skyde fugle

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : ;o\)-max-

Dato : 13-03-05 20:02

"Jørgen Nielsen"

> "-max-"

> ++++++++++++++++++
>
> 800mm!! Skal du side der hjemme og skyde fugle
>
> --
> Mvh. Jørgen Nielsen.

Jamen det ville da være dejligt, faktisk er jeg i fuld gang
med at indrette et hjem hvor det er muligt -max-
Den her er skudt med noget der ligner 700mm
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1476420

Fra : michael bs

Dato : 14-03-05 00:00

> [...]
> med at indrette et hjem hvor det er muligt -max-
> Den her er skudt med noget der ligner 700mm

he he... det er ikke hver dag man ser en fuld svane.

800mm. Hvad snakker I om? Så køb dog den Canon 1200mm for pokker da

mvh Michael

Fra : ;o\)-max-

Dato : 14-03-05 00:37

"michael bs"

> "-max-"
> >

> he he... det er ikke hver dag man ser en fuld svane.
>
> 800mm. Hvad snakker I om? Så køb dog den Canon 1200mm for pokker da
>
> mvh Michael

Helt klart, venter lige til den kommer på udsalg, nedsat med såen ca. 95% -max-

Fra :

Dato : 13-03-05 20:30

> Den skal man nok holde sig fra - det er ikke en EX HSM
> så den er way way way overprised.. Hvis du falder over en
> 800mm så må du godt poste et tip - canon mount.. -max-

Jamen så lærte jeg jo lidt igen i dag
Tak
Hilsen henrik