Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb af brugt autofokus optik
Fra : Peter Michael Nielse~

Dato : 13-03-05 13:56

Hej NG

Er der noget man skal være opmærksom på ved køb af brugt autofokus optik ?
Her tænker jeg på f.eks om autofokusen virker optimalt ?

Peter Michael Nielsen

Fra : ;o\)-max-

Dato : 13-03-05 17:31

"Peter Michael Nielsen"
> [...]
>
> Er der noget man skal være opmærksom på ved køb af brugt autofokus optik ?
> Her tænker jeg på f.eks om autofokusen virker optimalt ?

Det er jo dejligt når folk selv kan svare på de spørgsmål
de stiller - der ud over gælder de samme ting som ved non
af objektiver, rasle lyde skimmel og svamp, olie og slid
på blænde lamellerne, slidtage på bajonet fatningen buler
og ridser - nåmen jeg er sikker på du har fantasi til at
kigge efter andre fejl og mangler.. Der gælder de samme
regler som ved enhver anden handel, få en expert til at
kigge på det, hvis sælger ikke er een du kender og har
tillid til.. -max-