Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Firmware til 300D (Undutchables 0.1.0)
Fra : Poul I.

Dato : 12-03-05 11:52

Se

http://makeashorterlink.com/?G271228AA

eller

http://makeashorterlink.com/?D481228AA

Er der nogen der har erfaring med den firmeware?

mvh
Poul

Fra : Tommy Fer

Dato : 12-03-05 18:05

Poul I. wrote:
> Se
>
> http://makeashorterlink.com/?G271228AA
>
> eller
>
> http://makeashorterlink.com/?D481228AA
>
> Er der nogen der har erfaring med den firmeware?

Jeg har lige fået det... Den virker fint, og lidt flere muligheder end
den russiske.. venter stadig spændt på AI Servo.. men de arbejder
intenst på den, en omvej kunne være at lave sportsmode om til en
"creativ" zone så du stadig kan få lov at ændre de ting du vil. Håber
det snart sker.

mvh Tommy Fer

Fra : Poul I.

Dato : 23-03-05 16:52

"Tommy Fer" <NOSPAM@fotofer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> intenst på den, en omvej kunne være at lave sportsmode om til en
> "creativ" zone så du stadig kan få lov at ændre de ting du vil. Håber

Hvad så med dem her
http://download.zol.com.cn/detail/4/37014.shtml
http://dcdv.zol.com.cn/2005/0321/157794.shtml
http://tech.tom.com/2118/2121/2005322-171352.html

Fra : Hans Joergensen

Dato : 24-03-05 00:21

Poul I. wrote:
> Hvad så med dem her
> http://download.zol.com.cn/detail/4/37014.shtml
> http://dcdv.zol.com.cn/2005/0321/157794.shtml
> http://tech.tom.com/2118/2121/2005322-171352.html

Og det skulle så i følge udviklerne være en meget buggy betabios der
er stukket af fra dem..

Jeg ville vente en uges tid på den officielle release, der i øvrigt
kommer til at hedde UnDutchables 0.2.2.

// Hans
--
Jeg - og andre - bliver gladest hvis man følger retningslinierne
http://www.usenet.dk/netikette/ .. på forhånd tak :)

Fra : Poul I.

Dato : 24-03-05 18:56

> [...]
>
> // Hans
> --
> Jeg - og andre - bliver gladest hvis man følger retningslinierne

Hej Hans

Takker for din respons og det gode råd :)

Men hvor ved ud det fra?

Har du en link? eller er det her fra
http://groups.yahoo.com/group/canondigicamhacking/

mvh
Poul

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 24-03-05 19:49

> Hej Hans
>
> Takker for din respons og det gode råd :)

> [...]

Jeg har mit derfra, men den officielle side er
http://www.syeager.org/300d/forum/index.php men den kræver også at man er
regisreret som bruger af forumet for at kunne downloade.

Jeg har brugt hacket siden i fredags, da jeg fik mit kamera retur fra rep.
Noget focus der ikke var helt i orden. Før Unductchables brugte jeg wasia
uden problemmer.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard