Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Og så er i selv ude om det
Fra : Ole

Dato : 10-03-05 06:43

Fra : Ole Christiansen

Dato : 10-03-05 09:00

Fra : Ole Christiansen

Dato : 10-03-05 09:06

Fra : Jan Bøgh

Dato : 10-03-05 09:44

> Dette er ikke en fugl
>
> http://home.tiscali.dk/muggler/Untitled-3ab.jpg

Impressionistisk fotografi?

Hwo'n har du gjort?

vh
Jan

--
- amatør af Guds nåde.
PS: Nye (opdateret 27/2/2004) ynkelige knipserier kan findes på
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Ole

Dato : 10-03-05 16:34

Jan Bøgh wrote:

> Impressionistisk fotografi?
>
> Hwo'n har du gjort?

I nogle år har jeg rodet med at søge en blanding af skarphed og
uskarphed. Hvorfor jeg har gjort det, kan være ligegyldigt her.
Der er primært to metoder jeg benytter. Metoden her er håndholdt
langtidsexp.+ blits på gammeldags (ledetal/afstand). Og så er det
scannet dia.

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt design og nye billeder på:

Fra : Jan Bøgh

Dato : 11-03-05 12:03

Ole wrote:

> [...]
> Der er primært to metoder jeg benytter. Metoden her er håndholdt
> langtidsexp.+ blits på gammeldags (ledetal/afstand). Og så er det

LOL. Det var faktisk sådan, jeg kunne forestille mig at jeg ville
gøre det. Men i disse tider, er man jo tilbøjelig til at tro, at alt
er lavet i billedbehandling.
Men du gør det altså på ægte gammeldags måde. Herligt.

vh
Jan

Fra : Ole

Dato : 11-03-05 15:59

Jan Bøgh wrote:

> [...]
> er lavet i billedbehandling.
> Men du gør det altså på ægte gammeldags måde. Herligt.

Jamen, det har da bestemt været igennem det digitale mørkekammer og der
er lavet selektiv saturation og usm., men det er optaget på nævnte måde,