Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotostafetten uge 9
Fra : Thomas Arildsen

Dato : 05-03-05 14:03

Skal vi ikke have en resultattråd til denne uges fotostafet?

Mvh. Thomas Arildsen

--
Sendt med Operas banebrydende nyhedsgruppe-
og e-postklient: http://www.opera.com/m2/

Fra : Erik W.

Dato : 05-03-05 14:19

"Thomas Arildsen" skrev i newssm5068zgxp8our@thomas...
> Skal vi ikke have en resultattråd til denne uges fotostafet?

Jo det skal vi. Det bedste ville være hvis Hanms Joergensen gør det, men
eller må en af vi andre vel gøre det.. emnet er "Kaos"

Mvh Erik W.

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 05-03-05 21:08
Fra : Food_life

Dato : 05-03-05 21:45

On Sat, 05 Mar 2005 21:07:36 +0100, Tommy Hjorth
<tommy@linuxgeek.digicity.dk> wrote:

>http://www.digitalpho2.dk/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=2
>
>HuUhaaaee
>
>Tommy

Her er så mit forslag:

http://www.fotostafetten.dk/displayimage.php?pos=-31

MVH

Mogens

Fra : ;o\)-max-

Dato : 05-03-05 21:51

"Food_life" >

> Her er så mit forslag:
>
> http://www.fotostafetten.dk/displayimage.php?pos=-31
>
> MVH
>
> Mogens

Flot billede - der er sådan lidt efter livet stemning over det. -max-

Fra : Erik W.

Dato : 05-03-05 22:29

"Food_life" skrev i en meddelelse

> Her er så mit forslag:
>
> http://www.fotostafetten.dk/displayimage.php?pos=-31

Det er et fantastisk billede Mogens. Jeg sagde whow da jeg så det. Jeg kan
slet ikke komme med foreslag til forbedringer, så jeg ville give det "3
grønne tommelfingre op" hvis jeg kunne.

Mvh Erik W.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 05-03-05 21:52

"Tommy Hjorth"
> http://www.digitalpho2.dk/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=2
>
> HuUhaaaee
>
> Tommy

Kreativt, men kaos, hmm det kan jeg ikke lige se.. -max-

Fra : N/A

Dato : 05-03-05 22:25

Fra : Erik W.

Dato : 05-03-05 22:25
Fra : ;o\)-max-

Dato : 05-03-05 22:49

"Erik W."
> Her er mit bidrag: http://www.fotostafetten.dk/displayimage.php?pos=-32
>
> Mvh Erik

Det er sku OK Erik - Jeg ville have tilted det noget, endnu mere kaos
og noget energi, ikke alle kan li den effekt, jeg syns den virker. -max-

Fra : Erik W.

Dato : 06-03-05 00:32

"-max-" skrev i news:zPpWd.103185$Vf.3970662@news000.worldonline.dk...

> Det er sku OK Erik - Jeg ville have tilted det noget, endnu mere kaos
> og noget energi, ikke alle kan li den effekt, jeg syns den virker.
-max-

Sådan noget i den her stil? http://w-foto.dk:8080/displayimage.php?pos=-31
Jeg synes ihvertfald at tiltet får hovedpersonen til at se endnu mere
forknydt ud, og kompositionen synes jeg også har fået et hak i den rigtige
retning. Du ville måske give den endnu mere tilt?

Tak for det Max

Fra : ;o\)-max-

Dato : 06-03-05 01:17

"Erik W."
> [...]
> forknydt ud, og kompositionen synes jeg også har fået et hak i den rigtige
> retning. Du ville måske give den endnu mere tilt?

Hehe - nu ligner det næsten et modebillede, ikke helt den effekt
jeg havde forventet, det ser fedt ud, syns jeg - flot Dressmann
reklame, jeg har vidst ikke været så stor hjælp her, hehe.. -max-

Fra : Erik W.

Dato : 05-03-05 22:32

"Tommy Hjorth" <tommy@linuxgeek.digicity.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.digitalpho2.dk/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=2

Hov Tommy - der er der sgu da gået kludder i det. Det er først næste uge vi
har emnet "Natbillde" Elers er det et flot billede.

Mvh Erik

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 06-03-05 15:39

Erik W. wrote:
> [...]
>

> Hov Tommy - der er der sgu da gået kludder i det. Det er først næste uge vi
> har emnet "Natbillde" Elers er det et flot billede.

Ja det var sgu kaotisk igår aftes.

Tommy

Fra : ;o\)-max-

Dato : 06-03-05 15:48

"Tommy Hjorth"

> Ja det var sgu kaotisk igår aftes.
>
> Tommy

hehe - det er kunst..! -max-

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-03-05 10:39

Erik W. wrote:
> Jo det skal vi. Det bedste ville være hvis Hanms Joergensen gør det, men
> eller må en af vi andre vel gøre det.. emnet er "Kaos"

Oh, beklager.. jeg har været lidt ophængt de sidste par dage, og jeg
har fuldkommen glemt det :)

Jeg kigger også først på tråden senere, da jeg også skal 1000 ting
(eller ihvertfald noget i den stil) idag.

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Hans_Joergensen

Fra : Thomas Arildsen

Dato : 06-03-05 21:22

Jeg ved ikke, om det er for sent, men mit bidrag kan ses på:
http://www.fotostafetten.dk/displayimage.php?album=lastup&cat=13&pos=0

Mvh. Thomas Arildsen

Fra : Thomas Arildsen

Dato : 07-03-05 19:10

Sun, 06 Mar 2005 21:22:15 +0100, Thomas Arildsen
<thomas@fjerndette.arildsen.org> skrev:

> Jeg ved ikke, om det er for sent, men mit bidrag kan ses på:
> http://www.fotostafetten.dk/displayimage.php?album=lastup&cat=13&pos=0

OK, det var så ikke sådan, jeg skulle gøre. Prøver igen:

http://www.fotostafetten.dk/displayimage.php?pos=-34

Mvh. Thomas Arildsen

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 06-03-05 23:07

"Erik W." <erik.w@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> "Thomas Arildsen" skrev i newssm5068zgxp8our@thomas...
>
> Jo det skal vi. Det bedste ville være hvis Hanms Joergensen gør det, men
> eller må en af vi andre vel gøre det.. emnet er "Kaos"

Jamen så vil jeg oxo være med.

http://www.fotostafetten.dk/displayimage.php?pos=-35

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 06-03-05 11:45

Mit bidrag for denne uge:
http://www.fotostafetten.dk/displayimage.php?pos=-33

Beklager de udbrændte farver men kaos?... Ja det er de bestemt

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-03-05 12:31

Jeg stresser lige lidt.. så det bliver kort,

Vinderen bliver schreiber, med:
http://www.fotostafetten.dk/displayimage.php?pos=-33

Dette foto er umidbart det mest kaotiske, og samtidlig det mest
spændende hvis man spørger mig.. (uhm, det ligner min egen stue lidt
for meget).

Nummer 2 bliver Jesper Nielsen, med en mere spændende vinkel kunne det
nu godt have været mere kaotisk tror jeg

Beklager jeg ikke har tid/overskud til at kommentere de andre :)

Jeg er nu alligevel imponeret over hvor mange fotos der kom til
dette emne, der måske ikke er det nemmeste..

// Hans
--
Red-line-shift,Red-line-shift,etc.etc.Red-Light-Stop,Repeat...

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 08-03-05 13:13

Hans Joergensen wrote:
> Vinderen bliver schreiber, med:
> http://www.fotostafetten.dk/displayimage.php?pos=-33

Man skulle tro jeg havde betalt dommerne To deltagelser og to gange
vinder, hehe.

Nå men er det uge 11 jeg skal finde et emne til eller hvordan er det?

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-03-05 13:18

Thomas Schreiber wrote:
> Nå men er det uge 11 jeg skal finde et emne til eller hvordan er det?

Det må det være

// Hans
--
Photogallery @ http://nathue.dk

Fra : Morten Wartou

Dato : 08-03-05 14:26

"Thomas Schreiber" <removenews@schreiber.se> skrev i en meddelelse

> Man skulle tro jeg havde betalt dommerne To deltagelser og to gange
> vinder, hehe.
>
> Nå men er det uge 11 jeg skal finde et emne til eller hvordan er det?

Tillykke! :) Du vælger garanteret noget med fugle! ;)

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

--
"Ni-MH celler (Nickel Metal Hydrid) er p.t. den mest udbredte type
genopladelige celler, de indeholder ikke tungmetaller" - Niels Riis Ebbesen