Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotostafetten uge 10 - Natbilleder
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 28-02-05 16:08

Ja, jeg har jo været så heldig at vinde stafetten i uge 8, og som den
mærkelige person jeg er, så har jeg fundet ud af, at de fleste af de
tidspunkter hvor jeg har tid til at fotografere er om natten, så derfor er
emnet:

Natbilleder.

Hvad I lægger i det må I helt selv om, jeg kan blot sige, at jeg er åben for
bestikkelse og hvad der ellers dertil hører

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen

Fra : Erik W.

Dato : 28-02-05 18:48

"Thomas Pedersen" skrev i en meddelelse
> Natbilleder.
>
> Hvad I lægger i det må I helt selv om, jeg kan blot sige, at jeg er åben
for
> bestikkelse og hvad der ellers dertil hører

Udmærket emne Thomas. Det er desværrre som om at vores tradition med at
dommer og emnestiller også selv poster et bidrag til emnet er gået fløjten
her på det sidste. Den gamle tradition håber jeg at du indfører igen.

Mvh Erik

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 28-02-05 22:57

"Erik W." <erik.w@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dommer og emnestiller også selv poster et bidrag til emnet er gået fløjten
> her på det sidste. Den gamle tradition håber jeg at du indfører igen.

Jeg har allerede noget i tankerne, så lad os håbe at vejret arter sig, hehe.
Ellers må jeg jo bare komme på en ny idé

MVH
Thomas

Fra : ;o\)-max-

Dato : 01-03-05 11:37

"Thomas Pedersen"
> [...]
>
> Hvad I lægger i det må I helt selv om, jeg kan blot sige, at jeg er åben for
> bestikkelse og hvad der ellers dertil hører

The prince of darknes has spoken - det blir spændende at se.. -max-