Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Diffuser / bouncer?
Fra : KEW

Dato : 25-02-05 18:20

På en Canon Speedlite 420EX kan man smide den der hvide plastikdimsidut på.
Hvad er det den hedder helt præcis? Og hvor finder man sådan en billigst,
gerne DK. Evt. link... :)

Kenny

Fra : [HCS] 4000

Dato : 25-02-05 18:35

Det hedder en Omnibounse. Herhjemme vil du kunne få den hos Photografica
eller Foto C prisen er 250 til 300 kr. Det billigste er at bestille den hjem
fra USA www.stofen.com hvor prisen er ca. 20$ + fragt = ca. 150 kr. Jeg har
selv bestilt derfra og den var hos mig i løbet af 10 dage.

hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 25-02-05 19:05

On Fri, 25 Feb 2005 18:34:45 +0100, [HCS] 4000 wrote:

> [...]
> fra USA www.stofen.com hvor prisen er ca. 20$ + fragt = ca. 150 kr. Jeg har
> selv bestilt derfra og den var hos mig i løbet af 10 dage.

Som yderligere oplysning kan jeg sige at jeg bestilte fredag i sidste uge
og den er kommet ind af døren i dag, så det var en uge. Jeg gav USD 26.95
incl. porto svarende til kr. 156,13 betalt med Visa kort. Jeg valgte
stofen.com fordi jeg ikke kunne finde danske forhandlere i nærheden af den
pris. Havde jeg kunnet finde en i DK til omkring kr. 200 i min postkasse
så havde jeg nok valgt at købe der.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard

Fra : michael bs

Dato : 25-02-05 21:52

"Jens Stadsgaard" <jensstadsgaaard@post.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> pris. Havde jeg kunnet finde en i DK til omkring kr. 200 i min postkasse

Hvad med moms?
Jeg har selv givet alt for meget for min hos Photografica. Det er nok det
dyreste stykke tupperware, man kan få

mvh Michael

Fra : [HCS] 4000

Dato : 25-02-05 22:13

Beløbet ligger under for hvad der opkræves moms og told af.

hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *

"michael bs" <michaelschouFJERNDETTE@oncable.dkfjenogsådette> skrev i en
meddelelse news:421f8ff2$0$969$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 25-02-05 22:35

On Fri, 25 Feb 2005 21:52:01 +0100, michael bs wrote:

> "Jens Stadsgaard" <jensstadsgaaard@post.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvad med moms?
se denne side fra told og skat.
http://www.erhverv.toldskat.dk/display.aspx?oID=137519&vID=200341&indhold=1&mode=2

Der skal ikke betales told og moms hvis købet er under 22 euro.Så det
kommer vel lidt an på dollerens kurs.

> Jeg har selv givet alt for meget for min hos Photografica. Det er nok det
> dyreste stykke tupperware, man kan få

Meget dyrt. Men det virker.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 25-02-05 22:13

KEW wrote:

> På en Canon Speedlite 420EX kan man smide den der hvide plastikdimsidut på.
> Hvad er det den hedder helt præcis? Og hvor finder man sådan en billigst,
> gerne DK. Evt. link... :)

Det er ikke nogen super-løsning, men det er meget bedre en direkte
blitz, men tag et kik på flg. site, den bedste løsnig er den med en
paraply - www.atphototech.se/

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen