Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Test af CF kort
Fra : Marni

Dato : 24-02-05 11:39

Er her en, der har et link til en sammenligning
af CF kort? Hastighed, pris osv...
Er ude efter et 1 Gb.
Skal bruges i et Canon S70

Martin

Fra : Morten Wartou

Dato : 24-02-05 12:05

Marni wrote:
> Er her en, der har et link til en sammenligning
> af CF kort? Hastighed, pris osv...
> Er ude efter et 1 Gb.
> Skal bruges i et Canon S70

Her er en hastighedstest:

http://www.robgalbraith.com/bins/multi_page.asp?cid=6007

Kingston Elite Pro 1 GB har et ret godt pris/ydelsesforhold - det koster
under 500,-, og vil formodentlig være så hurtigt at dit kamera ikke kan
følge med. Altså, hurtigt nok. :)

Kig på www.gate2prices.dk eller www.edbpriser.dk for prissammenligninger.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

--
"...et objektivs største blændeåbning er et teknisk kompromi, der aldrig
giver bedste fotografiske ydelse" ... "...ekstra lysstærke objektiver, deres

Fra : enrico

Dato : 24-02-05 13:41

On Thu, 24 Feb 2005 12:05:13 +0100, "Morten Wartou"
<detteskalfjernesnews@wartou.dk> wrote:

>Kingston Elite Pro 1 GB har et ret godt pris/ydelsesforhold - det koster
>under 500,-, og vil formodentlig være så hurtigt at dit kamera ikke kan
>følge med. Altså, hurtigt nok. :)

Jeg har købt ovennævnte kort og er fuldtud tilfreds. Tidligere har jeg
købt dyrere proff kort, men jeg kan overhovedet ikke mærke forskel....
udover på tegnebogen :)

.... så jeg kan godt anbefale Kingston Elite Pro 1 gb. Det koster 579,-
hos Midtdata, men kan måske findes billigere.

-enrico

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 24-02-05 13:46

"enrico" <enricoool@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> On Thu, 24 Feb 2005 12:05:13 +0100, "Morten Wartou"
> <detteskalfjernesnews@wartou.dk> wrote:
> ... så jeg kan godt anbefale Kingston Elite Pro 1 gb. Det koster 579,-
> hos Midtdata, men kan måske findes billigere.

Hej

Ja det kan faktisk fåes til 483,- ved www.bj-trading.dk
mvh
Gerner

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 24-02-05 14:17

enrico wrote:
> ... så jeg kan godt anbefale Kingston Elite Pro 1 gb. Det koster 579,-
> hos Midtdata, men kan måske findes billigere.

Enig. Har selv 3 stk. af 1GB modellen, og det virker bare.
Livsvariggaranti siger også lidt om forventet levetid fra producenten
Den kostede så hut jeg vidsker 519,- hos www.shg.dk

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : Brian Lund

Dato : 24-02-05 16:57

> Jeg har købt ovennævnte kort og er fuldtud tilfreds. Tidligere har jeg
> købt dyrere proff kort, men jeg kan overhovedet ikke mærke forskel....
> udover på tegnebogen :)

Jeg fik også et til jul, jeg har måske taget et par hundrede billeder på det
indtil nu, men indtil videre har det da virket upåklageligt for mig :)

Brian

Fra : Marni

Dato : 25-02-05 20:50

Tak. Det bliver nok et Kingston.