Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon EF 70-200mm f/2.8 L USM
Fra : Mikkel U.

Dato : 22-02-05 20:56

Hej,

Har nogen herinde erfaring med Canon EF 70-200mm f/2.8 L USM ?

Testbilleder er som altid velkomne.

/mikkel
--
"The only source of knowledge is experience"

Albert Einstein

Fra : Michael Bothager

Dato : 22-02-05 21:05

Mikkel U. wrote:
> Hej,
>
> Har nogen herinde erfaring med Canon EF 70-200mm f/2.8 L USM ?

<snip>
Kan jeg anbefale rigtig meget, hvis man har brug for det område. Jeg har
haft den, men anvendte den ikke særlig meget så jeg solgte den.

Hvis du kan få den til en god pris, så er det bare at slå til.

Og så kan du også træne biceps med den

--
Med venlig hilsen / Kindest regards
Michael Bothager

Fra : michael bs

Dato : 23-02-05 00:29

"Michael Bothager" <not@valid.com> skrev i en meddelelse

> Hvis du kan få den til en god pris, så er det bare at slå til.
>
> Og så kan du også træne biceps med den
>
> --

Og så når han har fået trænet armene, kan han købe en tungere vægt: 70-200L
2.8 IS

mvh Michael

Fra : Thor

Dato : 23-02-05 10:05

Hej Mikkel

Jeg har taget dette løvebillede med objektivet:

www.logicoders.dk/privat/IMG_5180.JPG

mvh Thor

Fra : michael bs

Dato : 23-02-05 11:32

"Thor" <thor@thor.thor> skrev i en meddelelse
> Hej Mikkel
>
> Jeg har taget dette løvebillede med objektivet:
>
> www.logicoders.dk/privat/IMG_5180.JPG
>

> mvh Thor

Noget soft billede, når man ser det i stor størrelse. lidt ude af focus?

mvh Michael