unlock af nokia 3310
Fra : Simon krebs

Dato : 27-05-01 21:24

er der nogen som kan fortælle mig hvordan man unlocker en nokia 3310. hvad
man skal bruge og hvor jeg kan købe det udstyr

Fra : zcully

Dato : 27-05-01 22:19

Prøv at gå ned til en forhandler. De gør det gratis?!
Det har jeg gjort med de 2 sidste Tlf. jeg havde!!

/Zcully

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-05-01 23:02

zcully skrev:

>Prøv at gå ned til en forhandler. De gør det gratis?!

Kun hvis den er over 6 mdr, ja. Ellers snyder de sig selv.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.