Tæt på bukkejagten
Fra : Mindbo

Dato : 09-05-05 10:25

Så er der kun en uge tilbage, til man skal rette riflen mod andet end en død
skive på banen. Jeg kan kun sige, det er begyndt at krible i mine fingre.
Heldigvis ser det ud til, vejret skal blive udemærket i pinsen.
Så hvad kan man sige. Bukkefeberen er begyndt.

--
Mvh.
Mindbo

Fra : Odense

Dato : 09-05-05 23:41

"Mindbo" <fjernmindbo@gmail.com> wrote in message
> [...]
> fingre. Heldigvis ser det ud til, vejret skal blive udemærket i pinsen.
> Så hvad kan man sige. Bukkefeberen er begyndt.

Der er mindre end en uge. I Polen starter vi d. 11. maj
--
MVH Per

Fra : Mindbo

Dato : 10-05-05 07:14

"Odense" <mox@mailbox.dk> wrote in message
> "Mindbo" <fjernmindbo@gmail.com> wrote in message
>
> Der er mindre end en uge. I Polen starter vi d. 11. maj
> --
> MVH Per
Ja okay. Jamen knæk og bræk i Polen.